تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فاجعه‌ ی بزرگ در ایران بدحجابی است

فاجعه‌ ی بزرگ در ایران بدحجابی استبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم، حضرت آیت الله نوری همدانی مرجع تقلید شیعیان پیش از ظهر امروز در درس خارج فقه در مسجد اعظم قم گفت: مردم از دیدگاه قرآن بسیار مهم است و خطاب‌های بسیاری به مردم در این کتاب آسمانی وجود دارد؛ مردم باید مطالبه گر بوده، اجتماع را حفظ کرده و نظام را به وجود بیاورند؛ باید با عقل و هوش خود فضای اجتماع را اسلامی نموده و معروف‌ها حاکم و منکر‌ها متروک است.

معظم له یکی از منکرات جامعه را بدحجابی دانستند و تصریح کرد: مسئله بدحجابی یکی از فاجعه‌های بزرگی است که امروز در ایران به وجود آمده و متأسفانه در حال عادی شدن است؛ مع الاسف این مسئله در قم نیز وجود داشته و در حال گسترش است.

وی با اشاره به اینکه امر به معروف و نهی از منکر از مسائل بسیار مهم اسلامی است، افزود: در ۱۰ جای قرآن از امر به معروف و در ۱۰ جا از نهی از منکر سخن به میان آمده است که نشان از اهمیت این موضوع می‌باشد.

این مرجع تقلید در ادامه با اشاره به روایات أمر به معروف یادآور شد: نبی مکرم اسلام صلی الله علیه و آله در حدیثی فرمودند: «لایَزالُ النّاسُ بِخَیرٍ ما أمَرُوا بِالمَعرُوفِ و نَهَوا عَنِ المُنکَرِ و تَعاوَنُوا عَلَى البِرِّ وَ التَّقوى/ مردم همیشه در خیر خواهند بود تا وقتى که امر به معروف و نهى از منکر مى‏ کنند، و در نیکى و پرهیزکارى یکدیگر را یارى مى‏ رسانند».

حضرت آیت الله نوری همدانی بیان داشت: همانطور که رهبر معظم انقلاب چند روز گذشته فرمودند، برخی به دنبال آن هستند که هویت دینی را از قم سلب نمایند؛ چراکه قم آشیانه اهل بیت علیهم السلام بوده و مرکز تعلیم، تعلم و تبلیغات اسلامی است.

و ادامه داد: دشمن تلاش می‌کند که هویت دینی و مذهبی قم را متزلزل نماید و وظیفه ما منحصر در حضور درس نیست؛ بلکه باید در برابر این موضوع همت و فکر کرد.

این مرجع تقلید ابراز داشت: بدحجابی حرکتی طاغوتی است و انقلاب به دنبال رفع مباحث طاغوتی بوده است و نباید شاهد گسترش بدحجابی در جامعه باشیم.

انتهای پیام/الف

بدحجابی فاجعه‌ای بزرگ در ایران است/ نهی از منکر فراموش نشود



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فاجعه‌ ی بزرگ در ایران بدحجابی است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..