تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




موضوع اصلی موزه دفاع مقدس و انقلاب اسلامی باید عبرت‌آموزی باشد

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،  آیت‌الله سید محمد سعیدی تولیت حرم حضرت معصومه (س) پیش از ظهر امروز در دیدار مسئولان باغ موزه دفاع مقدس و انقلاب اسلامی استان قم که در سالن محراب شبستان امام خمینی حرم مطهر انجام شد، با اشاره به اینکه باغ موزه دفاع مقدس و انقلاب اسلامی استان قم فقط یک موزه عادی نیست، گفت: مردم در موزه‌های مختلف به دنبال سرگرمی هستند، اما در موزه انقلاب اسلامی که برخاسته از آموزه‌های دینی است، باید فراتر از ایده‌های وقت‌گذرانی مورد توجه قرار گیرد.

وی با تاکید بر اینکه عبرت‌آموزی باید موضوع اصلی موزه دفاع مقدس و انقلاب اسلامی باشد،افزود: ما به دنبال این هستیم تا گزیده‌ای از دفاع مقدس را در این موزه به نمایش گذاریم به همین علت افرادی که از کنار آثار عبور می‌کنند باید از آن‌ها عبرت بگیرند و در این راستا فضای باغ موزه دفاع مقدس باید آموزشی باشد و موضوع تفریحی و گردشگری در حاشیه این کار ارزشمند دیده شود.

تولیت آستان مقدس کریمه اهل‌بیت (س) مطرح کرد: جاذبه‌هایی که برای جذب افراد به موزه دفاع مقدس و انقلاب اسلامی درنظر گرفته می‌شود باید به آرمان‌ها و آموزه‌های مرتبط با انقلاب اسلامی ختم شود.

وی از موزه دفاع مقدس و انقلاب اسلامی به‌عنوان برکات رهبر انقلاب اسلامی یاد کرد و گفت: وقتی که فکر بلندی داشته باشیم به همت بلند و افق‌های قابل توجه نیز خواهیم رسید.

انتهای پیام/الف

عبرت‌آموزی باید موضوع اصلی موزه دفاع مقدس و انقلاب اسلامی باشد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «موضوع اصلی موزه دفاع مقدس و انقلاب اسلامی باید عبرت‌آموزی باشد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..