تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تند باد اردبیل را درنوردید/ مدارس تعطیل شد

ساعت: 11:27 منتشر شده در مورخ: 1397/10/26 شناسه خبر: 1449530

وزش باد‌های گرم از امروز تا عصر چهارشنبه در مناطق مرکزی و جنوبی استان اردبیل حاکم خواهد بود و سرعت وزش باد به طور متوسط ۴۰ تا ۶۰ کیلومتر در ساعت و در برخی ساعات به صورت لحظه‌ای به ۹۰ تا ۱۰۰ کیلومتر نیز خواهد رسید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سبلان‌ما، طبق پیش‎بینی نقشه‌های هواشناسی طی سه روز، دو سامانه وزش باد و بارش باران و برف سطح استان  اردبیل را فرا گرفته است؛ وزش باد‌های گرم تا عصر چهارشنبه در مناطق مرکزی و جنوبی حاکم خواهد بود و سرعت آن به طور متوسط ۴۰ تا ۶۰ کیلومتر در ساعت و در برخی ساعات به صورت لحظه‌ای به ۹۰ تا ۱۰۰ کیلومتر نیز خواهد رسید.

تند باد در شهرستان گرمی باعث تعطیلی مقاطع تحصیلی ابتدایی در نوبت صبح شد.

طبق اعلام مدیر کل سازمان هواشناسی استان اردبیل سامانه بارشی که از عصر چهارشنبه به مناطق مختلف استان اردبیل وارد می شود به صورت بارش باران و برف بوده و  موجب کاهش ۸ درجه‌ای دما و یخبندان در برخی مناطق استان می‌شود.

مدیر کل سازمان هواشناسی استان اردبیل با بیان اینکه در طول سال جاری شاهد کاهش ۳۵ درصدی بارش‌ها در استان بوده ایم گفت: امیدواریم با ورود این سامانه و بارش رحمت الهی سال آینده با مشکل کم آبی مواجه نشویم.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اردبیل همچنین به مردم توصیه کرد از سفر‌های غیر ضروری خودداری کرده و در مصرف گاز صرفه جویی کنند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تند باد اردبیل را درنوردید/ مدارس تعطیل شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..