تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




این بار نمی‌خواهیم اشتباه کنیم!

علیرضا جهانبخش، وینگر تیم ملی فوتبال کشورمان با اشاره به شکست این تیم مقابل عراق در مرحله یک چهارم نهایی دور قبلی جام ملت‌های آسیا، گفت که فوتبال گاهی اوقات به تیم‌ها لبخند نمی‌زند.

به گزارش شمانیوز، علیرضا جهانبخش در گفتگو با سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) درباره شرایط خود و نیز تیم ملی ایران در آستانه دیدار مقابل عراق اظهار داشت: خدا را شکر شرایطم عالی است و در یکی دو روز گذشته به همراه تیم تمرین کردم. آماده بازی با عراق هستم و مشکلی برای این دیدار ندارم. بازی کردن من به تصمیم کادر فنی برمی‌گردد.


«زمانی که تورنمنت را آغاز کردیم، می‌خواستیم بازی به بازی پیش برویم و خدا را شکر دو بازی اول فوق‌العاده بود.»، وی با بیان این جمله تصریح کرد: ما می‌خواهیم صدرنشین گروه D. باشیم و در این مسیر، کسب نتیجه خوب به ما اعتمادبه‌نفس می‌دهد. به همین خاطر بازی با عراق اهمیت بسیاری دارد و این یکی از مهمترین دیدار‌های ماست. ما دوباره با عراق روبه‌رو می‌شویم و این به جذابیت و اهمیت مسابقه می‌افزاید. هر دو تیم شش امتیازی هستند، اما این تفاوتی برای ما ایجاد نمی‌کند. این مسابقه یکی از بازی‌هایی است که باید با آن مواجه شویم و تمرکز زیادی روی این مسابقه گذاشته‌ایم. ما با قدرت به مصاف عراق می‌رویم.

وینگر تیم ملی فوتبال ایران درباره مصاف دو تیم در مرحله یک چهارم نهایی دور قبلی که به شکست ایران در ضربات پنالتی انجامید، تصریح کرد: مطمئناً اتفاقاتی که در آن بازی رخ داد، ۱۰ نفره شدن ایران و شرایطی که با آن مواجه بودیم، کار را برای ما خیلی سخت کرد. با وجود همه این موانع، ما مقابل عراق خیلی خوب بازی کردیم. هنوز فکر می‌کنم باید به مرحله بعدی مسابقات صعود می‌کردیم، اما فوتبال گاهی اوقات به ما لبخند نمی‌زند و حذف شدیم.


جهانبخش با بیان اینکه ملی‌پوشان ایران می‌توانند بهترین نتیجه را کسب کنند، خاطرنشان کرد: با تجربه بیشتری به جام ملت‌های آسیا رسیدیم و تجربه ما در جام جهانی و بازی‌های ما در این مسابقات می‌تواند به ما بسیار کمک کند. یکی دو بازیکن تیم ملی عراق که در دوره قبلی رقابت‌ها در این تیم بازی می‌کردند و باعث حذف ما شدند، امسال هم در این تیم حضور دارند. ما ترکیب این تیم را می‌شناسیم. ما این بار نمی‌خواهیم اشتباهی مرتکب شویم. می‌خواهیم کاملاً روی این بازی تمرکز کنیم و بهتر از قبل در این مسابقه حاضر شویم./تسنیم



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «این بار نمی‌خواهیم اشتباه کنیم!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..