تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کی روش در بازی یک فنجان قهوه و یک دنیا استرس!

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، کارلوس کی روش در روز های واپسین در ایران نه خودش آرامش داشت و نه به فوتبال آرامش داد و همین موضوع باعث شد او تصمیم خود را برای جدایی از ایران بگیرد، اما باید گفت مسئولان ما هم تمایلی به ادامه همکاری با کی روش نشان ندادند و همین موضوع یکی از گلایه های کارلوس کی روش بود.

کی روش در بازی یک فنجان قهوه و یک دنیا استرس!

کی روش در میان معدود پیشنهادات سرمربی گری کشور کلمبیا را انتخاب کرد و به احتمال فراوان وی بزودی قرارداد خود را با مسئولان فوتبال کلمبیا امضا می کند.

کی روش آرامش را این روزها در سرزمین قهوه کاران جستجو می کند و شیرینی حضورش در ایران را چاشنی قهوه ای تلخِ تلخ برای جام جهانی ۲۰۲۲ می کند.

کی روش در بازی یک فنجان قهوه و یک دنیا استرس!

کارلوس خوب می داند که آرامش قهوه قابل قیاس با شیرینی حضور در ایران نیست، اما ماجرا از این قرار است که کارلوس می رود تا بگوید "رفتم قبل از اینکه بگویید بروم".

قهوه خوران در سرزمین قهوه کاران شاید تنها آرامش کی روش در روزهای پیش روست.

فوتبالدوستان کلمبیا صبرشان به اندازه مهمان نوازان ایرانی نیست و زود لبریز می شود.

کی روش در بازی یک فنجان قهوه و یک دنیا استرس!

قهوه کاران اگر باب میلشان نباشید مجازاتتان می کنند و کارلوس باید بداند آنها رئیس فدراسیون نمی خواهند، یک مربی برای روز های درخشش در چمن سبز می خواهند و آنجا سرزمینی است که باید تاکتیک را عوض کرد و قهر و ناز خریدار ندارد.

بیشتر بخوانید:

کی‌روش با کلمبیا به توافق رسید

مبلغ قرارداد کی روش با کلمبیا افشا شد

کلمبیایی‌ها برای امضای قرارداد با کی روش وارد امارات شدند

انتهای پیام/

توافق کارلوس کی روش با مسئولان فوتبال کلمبیا



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کی روش در بازی یک فنجان قهوه و یک دنیا استرس!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..