تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فریبا: بازیکنان استقلال باید پاسخ نیومایر را بدهند

۸۲۰۶۴۰

۶۷۲ بازدید

عضو کمیته فنی باشگاه استقلال گفت که مارکوس نیومایر به دلیل مصدومیت نتوانست خودش را در استقلال نشان بدهد.

خبرگزاری میزان: بهتاش فریبا درباره اظهارات مارکوس نیومایر هافبک آلمانی نیم فصل اول استقلال که گفته بازیکنان به او پاس نمی‌دادند، اظهارداشت: من نباید پاسخ صحبت‌های نیومایر را بدهم و بازیکنان که هم بازی او بودند، باید نظر بدهند. نیومایر در استقلال نتوانست خودش را نشان بدهد که عمده دلیلش به خاطر مصدومیت بود.

وی افزود: من در تمرینات استقلال نبودم و نمی‌توانم نظر خاصی بدهم، اما او به خاطر مصدومیت خیلی عقب افتاد و دیگر هم نتوانست فرم ایده‌آلی داشته باشد.

عضو کمیته فنی باشگاه استقلال در رابطه با دیدار تیم ملی ایران و عراق گفت: این بازی سوم ما بوده و برای صدرنشینی است. دو بازی قبلی را برده‌ایم که همین کار را عراق هم کرده است. به نظرم، دیدار‌های آسان ما تمام شده و از این بازی بازی‌های سخت آغاز می‌شود. امیدوارم ایران برنده بازی با عراق باشد و با صدرنشینی به مرحله بعد صعود کند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فریبا: بازیکنان استقلال باید پاسخ نیومایر را بدهند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..