تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تیزر‌ها و فیلم‌های سلامت در جشنواره فیلم تبلیغاتی تهران داوری می‌شود

به گزارش حوزه سینما  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، پیرو تفاهم صورت گرفته با موسسه آوای هنر سلامت، آثار تولید شده در وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به دبیرخانه جشنواره فیلم تبلیغاتی تهران تحویل داده شد و مجموع این آثار با موضوع سلامت در بخش مسئولیت اجتماعی داوری می‌شوند.

جشنواره فیلم تبلیغاتی تهران در نظر دارد در ایام برگزاری این جشنواره نشست هم اندیشی با عنوان جایگاه تبلیغات در حوزه سلامت را با حضور متخصصان سلامت و تبلیغات برگزار کند.

تیزر‌ها و فیلم‌های سلامت در جشنواره فیلم تبلیغاتی تهران داوری می‌شود

جشنواره فیلم‌های تبلیغاتی تهران با هدف ایجاد رقابت سالم و معرفی الگو‌های برتر، کمک به نوآوری و اثربخشی تبلیغات، تقویت ایده‌های خلاق، انتخاب و معرفی عوامل تولید کننده و آثار برتر شرکت‌ها و تولیدکننده آثار تبلیغاتی سمعی و بصری، برپا خواهد شد.

این جشنواره در حوزه تولیدات مختلف ویدئویی و محتوای تبلیغاتی در رسانه‌های تلویزیون، سینما، شبکه نمایش خانگی، رسانه‌های اجتماعی و دیجیتال و فضای مجازی با شعار «نگاهی نو به نقش تبلیغات در اقتصاد، اشتغال و کارآفرینی» از تاریخ ۲۹ بهمن تا یکم اسفندماه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تیزر‌ها و فیلم‌های سلامت در جشنواره فیلم تبلیغاتی تهران داوری می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..