تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




غل و زنجیر کشیدن و اهانت به ح&#

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا؛ کانون انجمن‌های صنفی خبرنگاران و روزنامه‌نگاران ایران در پی بازداشت "مرضیه هاشمی" خبرنگار پرس‌تی‌وی که در آمریکا بدون دلیل بازداشت شده است، بیانیه‌ای صادر کرد که متن این بیانیه در ادامه آمده است:

"مرضیه هاشمی" خبرنگار و مجری شبکه خبری انگلیسی زبان پرس‌تی‌وی روز یکشنبه هفته جاری در فرودگاه بین‌المللی سنت‌لوئیز لمبرت آمریکا بازداشت شده و توسط ماموران اف‌بی‌آی به بازداشتگاه منتقل شده است.

این نخستین بار نیست که شاهد چنین برخوردهای قرون وسطایی و سرکوب‌گرانه از سوی حاکمیت امریکا با خبرنگاران و رسانه‌های مستقل هستیم و به کرات شاهد برخوردهای خشن، زننده و توام با بازداشت و ضرب و شتم اصحاب رسانه از سوی این مدعیان دمکراسی و آزادی اطلاع‌رسانی بوده‌ایم.

این بار هم "مرضیه هاشمی" به‌عنوان یک خبرنگار حرفه‌ای،‌ مستقل و مسلمان که خود اصالتی امریکایی دارد در دستان مدعیان دمکراسی امریکایی گرفتار شده و تنها جرم او پیش از دستگری "دیدار با خانواده و برادر بیمارش" بوده است!

این خبرنگار آزاداندیش که تا به امروز لحظه‌ای از تلاش برای کنار زدن نقاب از چهره واقعی امریکا آرام نداشته است اکنون با دست‌ها و پاهایی در بند "زنجیر" و حجابی که آن را دریده‌اند در بدترین شرایط قرون وسطایی و با تحمل گرسنگی چند روزه به‌دلیل امتناع از خوردن گوشت خوک در انتظار آینده‌ای نامشخص است.

همین شرایط باعث شده که خانواده این خبرنگار از فعلان رسانه‌ای درخواست داشته‌اند که هشتگ #FreeMarziehHashemi و #Pray4MarziehHashemi را به اشتراگ بگذارند.

کانون انجمن‌های خبرنگاران و روزنامه‌نگاران ایران نیز ضمن محکومت این اقدامِ مغایر با تمام اصول انسانی و مبانی دمکراسی، خواستار آزادی بی‌قید و شرط "مرضیه هاشمی" از بازداشت‌گاه پلیس امریکا است و این انجمن از وزارت امور خارجه کشورمان و معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز تقاضا دارد که از تمام ابزارهای خود برای فشار بر دولتمردان امریکایی برای آزادی خبرنگار شبکه پرس تی‌وی استفاده کنند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «غل و زنجیر کشیدن و اهانت به ح&#»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..