تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




انجمن‌های میراث فرهنگی برای صیانت از آثار تاریخی احیا شود

انجمن‌های میراث فرهنگی برای صیانت از آثار تاریخی احیا شود به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد  ،حسین شرافتی راد فرماندار تایباد در جلسه انجمن میراث فرهنگی گفت: شناسایی و معرفی جاذبه‌های تاریخی و گردشگری، آداب و رسوم بومی و محلی از دیگر اهداف انجمن‌های میراث فرهنگی است.

وی افزود: سیاست‌های سازمان میراث فرهنگی نیز مبنی بر استفاده از توان مشارکت‌های عمومی و لایه‌های اجتماعی در زمینه صیانت از آثار تاریخی است.

او گفت: مقرر شد دهیاران با استفاده از توان و مشارکت اهالی روستا‌ها ضمن حفظ و صیانت از مواریث تاریخی و فرهنگی در روستا‌ها در زمینه فرهنگ سازی و آگاه سازی مردم، فعالیت گسترده تری را داشته باشند.

فرماندار تایباد افزود: مرز دوغارون اولین ورودی برای اتباع خارجی از سمت کشور افغانستان محسوب می‌شود که فراهم شدن زیرساخت‌های گردشگری در شهرستان تایباد یکی از ضروریت‌ها محسوب می‌شود.

بیش از ۹۰ اثر تاریخی شناسایی شده در شهرستان تایباد وجود دارد که از این تعداد ۴۵ اثر در فهرست آثار ملی ایران قرار دارد.

انتهای پیام//م. م


تقویت گردشگری در تایباد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «انجمن‌های میراث فرهنگی برای صیانت از آثار تاریخی احیا شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..