تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عامل برداشت غیرمجاز از حساب شهروند قوچانی دستگیر شد

عامل برداشت غیرمجاز از حساب شهروند قوچانی دستگیر شدبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد  ، سرهنگ قدیر مصرخانی فرمانده انتظامی شهرستان قوچان گفت:در پی شکایت فردی مبنی بر برداشت غیرمجاز به مبلغ۵۰ میلیون ریال از حساب بانکی وی، پیگیری موضوع در دستور کار پلیس فتا قرار گرفت.

وی افزود: بابررسی‌های صورت گرفته از پرینت حساب شاکی معلوم شد، برداشت انجام شده از حساب وی در قالب دریافت رمز کارت صورت گرفته است که پس از تحقیقات صورت گرفته متهم شناسایی و به پلیس فتا احضار شد.

فرمانده انتظامی شهرستان قوچان گفت: شهروندان اطلاعات خصوصی و مهم خودرا مانند اطلاعات مربوط به حساب‌های بانکی را به هیچ عنوان در اختیار دیگران قرار ندهند.


انتهای پیام//م. م

جرایم فضای مجازی در خراسان رضوی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عامل برداشت غیرمجاز از حساب شهروند قوچانی دستگیر شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..