تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رونمایی از ۹۲ عنوان کتاب چاپ شده در فصل پاییز گلستان

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان،   احمد گلچین معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان در چهارمین نشست کتاب فصل گلستان که با حضور جمعی از ناشران و نویسندگان استانی در گرگان برگزار شد گفت: ۹۲ عنوان کتاب با شمارگان ۶۱ هزار و۳۶۰ جلد در فصل پاییزبه چاپ رسید.


وی افزود: انتشارات استانی با مشکلات فراوانی از جمله کمبود کاغذ مواجه بودند و تلاش زیادی شد تا نسبت به سال گذشته کاهش چاپ نداشته باشیم، اما کمی کاهش چاپ داشتیم.


گلچین گفت: برای تامین کاغذ رایزنی‌هایی انجام شده است تا اتفاقات خوبی رخ دهد و ما شرمنده حوزه نشر نشویم.


ارازمحمد سارلی مدیرمسئول انتشارات مختومقلی هم در این جلسه گفت: انتشارات مختومقلی فراغی از سال ۷۶شروع به کار کرده و طی این ۲۲ سال به نشر کتاب که بیشتر آن‌ها کتب ترکمنی بوده مشغول بوده است.


وی ادامه داد: نشر ترکمن قدمتی ۷۰ ساله دارد و امان قلی محمدی در دهه بیست نخستین کتاب مختومقلی فراغی را به چاپ رساند.


وی با گلایه مندی از وضعیت کمبود کاغذ در گلستان گفت: چطور ممکن است در استان‌هایی مانند تهران مشکلی برای کمبود کاغذ وجود ندارد، اما برای گلستان اینگونه نیست.


در این نشست انتشارات مختومقلی به عنوان انتشارات برگزیده فصل پاییز و کتاب کار و سیمای کارآفرین در فرهنگ اسلامی نوشته غلامرضا منتظری و عباس بابایی به عنوان کتاب برتر این فصل معرفی شدند.

انتهای پیام/م

از ۹۲ عنوان کتاب چاپ شده در فصل پاییز گلستان رونمایی شد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رونمایی از ۹۲ عنوان کتاب چاپ شده در فصل پاییز گلستان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..