تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اجرای برنامه‌های فرهنگی و قرآنی در دهه فجر

 به گزارش خبرنگار گروه استان هایباشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور امروز در دیدار با اصحاب رسانه وخبرنگاران استان کردستان گفت: این مرکز در ایام دهه فجر برنامه‌های متعدد فرهنگی و قرآنی اجرا خواهد کرد که از آن جمله می‌توان به برگزاری نشست هم اندیشی روحانیون اهل سنت واهل تشیع، برگزاری کرسی‌های آزاد اندیشی وجشن انقلاب در حوز‌های علمیه خواهران وبرادران اشاره کرد.

حجت الاسلام حسن منتظری یکی از دستاورد‌های انقلاب را توجه به روحانیت اعلام کرد و افزود: هم اکنون ۲ هزار و ۴۰۰ نفر از روحانیان کردستانی از بیمه تامین اجتماعی ومزایای بازنشستگی این بیمه استفاده می‌کنند.

وی در پایان بزرگداشت یاد و خاطره زنان و مردانی را که در راه اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی جانشان را نثار کردند رایک وظیفه همگانی دانست

انتهای پیام/م

بهره مندی ۲ هزار و ۴۰۰ نفر از روحانیان کردستانی از بیمه تامین اجتماعی ومزایای بازنشستگی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اجرای برنامه‌های فرهنگی و قرآنی در دهه فجر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..