تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




۵۰۰ محفل قرآنی در زنجان برگزار می شود/ برگزاری نمایشگاه روزنامه های روز شمار انقلاب در زنجان

ساعت: 10:22 منتشر شده در مورخ: 1397/10/26 شناسه خبر: 1449449

سرپرست دبیرخانه کانون های مساجد استان زنجان گفت: محفل انس با قرآن کریم و اهدا ثواب آن به روح پاک امام (ره) و شهدای انقلاب در 500 مرکز مجری طرح تلاوت نور برپا می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام محمدنقی یارمحمدی در گفت و گو با خبرنگار موج رسا;  اظهار داشت: به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برنامه های مختلفی در استان زنجان برگزار  می شود.

وی با بیان اینکه از 12 تا 22 بهمن ماه نمایشگاه روزنامه های روز شمار انقلاب در کانون های مساجد استان زنجان برپا می شود،ادامه داد: مسابقات جام دیجیتال در کانون الهادی زنجان نیز به همین مناسبت برگزار می شود.

این مسئول با بیان اینکه برگزاری یادواره شهدای انقلاب در کانون های مساجد از دیگر برنامه های پیش بینی شده است، ادامه داد: 10 باب کانون فرهنگی و هنری به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی راه اندازی می شود.

سرپرست دبیرخانه کانون های مساجد استان زنجان تصریح کرد: محفل انس با قرآن کریم و اهدا ثواب آن به روح پاک امام (ره) و شهدای انقلاب در 500 مرکز مجری طرح تلاوت نور برپا می شود.

حجت الاسلام یار محمدی به ارسال پیامک های مناسبتی در این ایام هم اشاره کرد و گفت: اعضای کانون های مساجد استان در راهپیمائی 22 بهمن حضور گسترده خواهند داشت.

وی از برگزاری مرحله شهرستانی مسابقات قرآنی مدهامتان همزمان با این ایام در استان خبرداد و افزود: برگزاری سرود سراسری 600 نفری در سطح استان در سالروز  لحظه ورود امام به میهن هم از دیگر برنامه های کانون های مساجد استان زنجان است. 

سرپرست دبیرخانه کانون های مساجد استان زنجان با اشاره به برگزاری دوره آموزش خبرنگاری با عنوان «هر مسجد یک خبرنگار» به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ،گفت:شرکت اعضای کانون های مساجد استان در مراسم تکبیر گویی شب 22 بهمن، برگزاری جلسات خاطره گویی انقلاب در بین نماز مغرب و عشاء از دیگر برنامه ها در این زمینه است.

حجت الاسلام یار محمدی دیدار با خانواده شهدا، آذین بندی مساجد در طول دهه مبارک فجر، برگزاری طرح تفسیر کوتاه و طرح شنبه های با کتاب را از دیگر برنامه های این ایام در کانون های مساجد عنوان کرد.

وی از برگزاری نشست کلاس های تبیین ویژگی های انقلاب اسلامی در کانون فرهنگی و هنری یاسر خبر داد و گفت:  جشن انقلاب در کانون های نبی اکرم (ص)، مرتضی آوینی، عرفان، بلال، ترنج، قمربنی هاشم، شهید باهنر، نبوت، شهید فهمیده، فاطمیه، نجم، گل نرگس و دکتر شریعتی برگزار می شود.

انتهای پیام/

 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «۵۰۰ محفل قرآنی در زنجان برگزار می شود/ برگزاری نمایشگاه روزنامه های روز شمار انقلاب در زنجان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..