تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




وجود مه موضعی در برخی محورهای مواصلاتی زنجان/۳۸ راه روستایی زنجان بازگشایی شد

ساعت: 10:13 منتشر شده در مورخ: 1397/10/26 شناسه خبر: 1449438

رئیس مرکز مدیریت راه های استان زنجان گفت: در حال حاضر شاهد وجود مه موضعی در برخی محورهای مواصلاتی استان زنجان هستیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد محمدی امروز در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به گزارش وضعیت راه های استان زنجان،اظهار داشت: در حال حاضر در محورهای زنجان-طارم،زنجان-تهم-چورزق و سلطانیه-خدابنده کولاک موضعی وجود دارد.

وی ادامه داد: همراه داشتن زنجیر چرخ در محورهای کوهستانی و روستایی استان الزامی است و رانندگان بر تردد در جاده های استان حتما اطلاعات لازم را کسب کنند.

این مسئول از احتمال بارش در سطح استان از بعد از ظهر امروز خبرداد و گفت: احتمال وقوع کولاک در مناطق بادگیر استان زنجان وجود دارد.

رئیس مرکز مدیریت راه های استان زنجان با اشاره به بارش سنگین برف و وقوع کولاک،یادآور شد: راه 58 روستا در هشت شهرستان و یک بخش استان بسته بود که با تلاش راهداران 38 جاده بازگشایی شد.

محمدی خاطرنشان کرد: بارش برف سنگین و کولاک شدید موجب بسته شدن راه های روستایی در شهرستان های زنجان، ماهنشان، ابهر، خرمدره، سلطانیه و بخش زنجانرود شد.

وی خاطرنشان کرد: رانندگان از ترددهای غیرضروری و شبانه در مسیرهای کوهستانی و روستایی به جد خودداری کنند و خودروهای خود را مجهز به تجهیزات ایمنی، گرمایشی و زنجیرچرخ کنند.
این مسئول تصریح کرد: هموطنان می توانند برای اطلاع از وضعیت راه های استان با سامانه 1816 در تماس باشند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «وجود مه موضعی در برخی محورهای مواصلاتی زنجان/۳۸ راه روستایی زنجان بازگشایی شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..