تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فوت دانش‎آموز قائم‎شهری بر اثر سانحه رانندگی/خودرو حامل دانش‌آموزان سرویس رسمی مدارس نبود

ساعت: 10:44 منتشر شده در مورخ: 1397/10/26 شناسه خبر: 1449519

دانش آموز دبستانی قائم‎شهر که صبح منزل را به مقصد مدرسه خود ترک کرد متاسفانه در یک حادثه ای تلخ دو دانش‌آموز صدمه دیدند که یک نفر متاسفانه جان خود را از دست داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، دو دانش آموز دبستانی دختر که در حال بازگشت به منزل بودند متاسفانه به دلیل استاندارد نبودن خودرو مینی‌بوس و مشکل فنی درب خودرو به بیرون باز، که متاسفانه دو دانش‌آموز دچار سانحه شدند.

دو دانش‌آموز بعد از سانحه به بیمارستان منتقل شدند که متاسفانه یکی از دانش آموزان دبستانی بدلیل وارد شدن ضربه به سر و ضربه مغزی جان خود را از دست داد و سانحه‌ای تلخ را برای قائم‎شهر و جامعه آموزش و پرورش بوجود آورد.

طبق اعلام آموزش‌وپرورش شهرستان قائم‎شهر سرویس مدارس که توسط یکی از شرکت‌های مورد تایید این اداره انجام شده بود و قوانین خاصی برای انتخاب خودرو و رانندگان رخ داد متاسفانه خودرو مینی‌بوس مورد تایید این شرکت نبوده و بصورت خصوصی توسط والدین دانش‌آموزان انتخاب شده بود که عدم رعایت قانون باعث شد تا این حادثه تلخ بوجود آید.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فوت دانش‎آموز قائم‎شهری بر اثر سانحه رانندگی/خودرو حامل دانش‌آموزان سرویس رسمی مدارس نبود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..