تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیگیری علت بازداشت خبرنگار ایرانی در آمریکا

۸۲۰۵۸۱

۴ بازدید

روابط عمومی شبکه پرس‌تی‌وی نسبت به بازداشت مجری آمریکایی الاصل این شبکه در آمریکا واکنش نشان داد.

خبرگزاری تسنیم: روابط عمومی شبکه پرس‌.تی‌.وی اعلام کرد که مرضیه هاشمی، خبرنگار و مجری شبکه پرس تی وی، در سفر اخیر خود به آمریکا، بدون هیچ دلیل مشخصی، بازداشت شده و در شرایط نامناسبی به سر می‌برد.

براساس اعلام روابط عمومی شبکه پرس تی‌.وی ملانی فرانکلین، مجری آمریکایی الاصل این شبکه که پس از گرویدن به دین مبین اسلام نام مرضیه هاشمی را برای خود برگزیده است ، توسط ماموران در واشنگتن دی سی بازداشت شده و تاکنون هیچ اتهامی به صورت رسمی علیه وی مطرح نشده است.

گفته شده است که این روزنامه‌نگار و مجری متولد آمریکا، برای دیدار با برادر بیمار و فرزندان و بستگان خود به آمریکا سفر کرده بود که روز یکشنبه در فرودگاه بین المللی سنت لوئیس لامبرت بازداشت و سپس توسط ماموران اف.بی.آی به مرکز بازجویی منتقل شده است.

بستگان وی در طی 48 ساعت گذشته نیز نتوانسته‌اند اطلاعاتی دقیق از دلایل قطعی بازداشتش کسب کنند. هاشمی در گفت‌وگویی کوتاه با اعضای خانواده خود از بدرفتاری با او در بازداشتگاه خبر داده است. وی گفته که ماموران آمریکایی به وی اهانت کرده و به اجبار حجاب را از سرش برداشته اند، دست و پاهای او را با زنجیر بسته و با وی همانند یک مجرم رفتار کرده‌اند.

گفتنی است که پیگیری‌ها برای کسب اطلاع از علت بازداشت مرضیه هاشمی ادامه دارد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیگیری علت بازداشت خبرنگار ایرانی در آمریکا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..