تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




انتقال بازیکن سابق پرسپولیس و تیم ملی به زندان شهر نور

بازیکن سابق پرسپولیس و تیم ملی که چند روز پیش بازداشت شد  به زندان نور منتقل شده است

تلاش خانواده آقای فوتبالیست برای جلب رضایت شاکی

ملی‌پوش سابق فوتبال ایران را به زندان نور برده‌اند تا محکومیت یک سال زندان خود را سپری کند.

او محکوم است به رد مال، پرداخت ۲۰ میلیون تومان جزای نقدی و یک سال حبس و البته اگر از شاکی رضایت بگیرد و پول او را پس بدهد، انگار می‌تواند به جای زندان، جریمه نقدی بپردازد.

خانواده این فوتبالیست پرسپولیسی صد میلیون تومان از بدهی او به طلبکاری که حکم جلب سیار گرفته بود را جور کرده‌اند، اما شاکی می‌گوید تا تمام و کمال پولش را نگیرد، رضایت نمی‌دهد.

البته همبازی سابق این فوتبالیست هم از او شاکی است چراکه سند خانه مادرش را برای وام گرفتن او در گرو بانک گذاشته بود. دیروز در فضای مجازی، گزارشی از این همبازی سابق منتشر شد که این شخص گفت: «آن مصاحبه متعلق به چند سال پیش است و من هنوز نه حرفی درباره‌اش زده‌ام و نه شکایتم را روی پرونده‌اش گذاشته‌ام.»

گویا این فوتبالیست بازداشت‌شده شاکیان دیگری هم دارد. فعلاً ماجرای معامله زمینی در شمال برایش داستان شده است.

گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: خبرورزشی




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «انتقال بازیکن سابق پرسپولیس و تیم ملی به زندان شهر نور»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..