تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




صدور احکام جدید توسط مدیرعامل بانک ایران‌زمین

طی احکام جداگانه ای از سوی عبدالمجید پورسعید، روسای ادارات تطبیق با قوانین و مقررات، آموزش، پشتیبانی، نظارت بر اعتبارات، اعتبارات و اطلاعات اعتباری، اموال تملیکی و سرپرست و معاون اجرائی مدیریت شعب استان های خراسان رضوی و شمالی منصوب شدند.

به گزارش بورس نیوز، بر اساس این احکام، سید مهدی دبیری رئیس اداره تطبیق با قوانین و مقررات، اصغر امیر شکری رئیس اداره آموزش، ابراهیم کسنویه رئیس اداره پشتیبانی، محمد حسین مس‌فروش رئیس اداره نظارت بر اعتبارات، حمیدرضا ابوالفتحی رئیس اداره اعتبارات و اطلاعات اعتباری، حبیب شریفی نویسی سرپرست اداره اموال تملیکی، میثم شمس آبادی سرپرست مدیریت شعب استان های خراسان رضوی و شمالی و محمود مصنع معاون اجرائی مدیریت شعب استان های خراسان رضوی و شمالی بانک منصوب شدند.

در احکام صادر شده توسط پورسعید خطاب به رؤسای جدید آمده است:

توفیق روزافزون شما را در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و اعتلای نام بانک ایران زمین از خداوند متعال مسئلت داریم.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «صدور احکام جدید توسط مدیرعامل بانک ایران‌زمین»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..