تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شمارش معکوس نقل وانتقالاتی پیش روی ماشین سازان

شمارش معکوس نقل وانتقالاتی پیش روی ماشین سازانبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، استان آذربایجان با وجود تیم های تراکتورسازی و ماشین سازی جزو معدود استانی هایی به شمار می رود که دو نماینده در لیگ برتر دارد. شرایط در فصل جاری به گونه ای رقم خورده که هر دو تیم فوتبال آذربایجان با اقبال عمومی گسترده هواداران مواجه هستند.

ماشین سازی (گسترش فولاد سابق) که می توان از آن به عنوان برادر کوچک تراکتورسازی یاد کرد، در نیم فصل اول لیگ هجدهم شرایطی را تجربه کرد که تاکنون ندیده بود. هواداران فوتبال آذربایجان با استقبال پرشور خود از بازی های خانگی ماشین سازی، در هفته های پایانی دور رفت لیگ برتر ۹۸-۹۷ سکوهای ورزشگاه بنیان دیزل را پر کردند.

روند رو به رشد ماشین سازی پس از تغییر سرمربی، تعامل نزدیک مدیریت دو باشگاه و تاثیر مستقیم نتایج بازی های ماشین سازی با تیم های بالای جدول روی رتبه تراکتورسازی عواملی بودند که دست به دست هم دادند تا ماشین سازی به تیمی محبوب تر از همیشه تبدیل شود.

کمبود بازیکن در نیم فصل اول بزرگترین معضل ماشین سازان به شمار می رفت بی شک اگر آنها از این معضل در امان بودند، نتایج بهتری نسبت به آن چه که رقم خورد، کسب می کردند.

به هر ترتیبی که بود اما بازی های دور رفت به پایان رسید، مدیریت باشگاه ماشین سازی بر اساس وعده ای که داده بود وارد بازار نقل و انتقالات زمستانی شد تا کمبودهای نیم فصل اول را جبران کند.

آن چه که این روزها شاهدش هستیم به گونه ای است که به نظر می رسد، برادر کوچک تراکتورسازی در میانه های راه نقل و انتقالات به خواب زمستانی فرو رفته است.

با توجه به اینکه ماشین سازی در سال های اخیر با مالکیت محمدرضا زنوزی همواره مشکلی برای خرید بازیکنان مورد نظر خود نداشت، همه انتظار داشتند تا با توجه به نیاز مبرمی که این تیم به بازیکن دارد، خریدهای قابل توجهی را در تیم دوم شهر تبریز شاهد باشیم.

از دست دادن دو ستاره این تیم در نیم فصل اول، مهمترین اتفاق نقل و انتقالاتی است، جدایی سید احمد موسوی و پیمان احمدی در حالی رخ داد که قرار بود برعکس این اتفاق را شاهد باشیم و ماشین سازی مجهزتری ببینیم.

ماشین سازان از نظر مالی مشکلی برای جذب بازیکنان مورد نظرشان ندارند، دلیل برای جذب بازیکن آن هم به تعداد زیاد به حد کافی برای ماشین سازان وجود دارد، اما دقیقا کجای کار می لنگد که ماشین سازی هنوز فعالیت قابل قبولی در نقل و انتقالات زمستانی نداشته، بر همه ما پوشیده است.

هوشنگ نصیرزاده، مدیرعامل ماشین سازی که پای ثابت قراردادهای نیم فصل اول تیم تراکتورسازی بود، هنوز نتوانسته در فاز تقویت تیم خود گام مثبتی بردارد. با از دست دادن موسوی و بابایی، کار ماشین سازی سخت تر از قبل هم شده است.

این تیم علاوه بر بازیکنانی که باید جذب می کرد تا کمبود یار را جبران کند، باید در صدد جذب جانشین قابل قبول برای این دو بازیکن هم باشد، البته در این میان باید به فسخ قرار داد بی سر و صدای فوریستر هم اشاره کرد.

نقل و انتقالات زمستانی لیگ برتر ۱۴ بهمن ماه به پایان خواهد رسید، این در حالی است که از دوم دی نیز نقل و انتقالات یاد شده آغاز شده است.

به این ترتیب باید گفت که بیش از نیمی از مهلت قانونی جذب بازیکن گذشته و کم کم وارد سرازیری پایان نقل و انتقالات می شویم، باید دید آیا در روزهای باقی مانده تلنگری به بدنه مدیریت باشگاه ماشین سازی وارد خواهد آمد تا از خواب زمستانی بیدار شود.

ماشین سازی با توجه به اتفاقاتی که در آغاز فصل و پیش از آن رخ داد، نتوانست فعالیتی در نقل و انتقالات تابستانی داشته باشد و ماحصل این اتفاق، برکناری فیروز کریمی به دلیل کسب نتایج ضعیف بود.

مهاجری به عنوان جانشین کریمی، با چنگ و دندان تیمش را از قعر جدول بالا کشید، با وجود متوقف کردن تیم های مدعی همچون سپاهان، استقلال و پدیده، ماشین سازی به شدت از کمبود بازیکن رنج می برد و اکثر بازیکنان این تیم در هفته های پایانی به دلیل فشار زیاد به معنای واقعی کلمه کم آورده بودند.

این کم آوردن دلیل داشت، دلیل اول آن، نبود بازیکن قابل اتکا روی نیمکت برای پر کردن جای بازیکن داخل زمینی بود که از فرط خستگی نای دویدن نداشت.

دلیل دوم به بازی کردن بسیاری از بازیکنان در پست های غیر تخصصی شان به علت کمبود بازیکن مربوط می شد.

به هر طریقی که بود ماشین سازان با دل خوش کردن بازیکنان و کادر فنی به جذب بازیکن در نیم فصل دوم، دور رفت را به پایان رساندند و باید دید برای نیم فصل دوم چه بازیکنانی جذب این تیم تبریزی خواهند شد.

بیشتر بخوانید:

مهاجم ماشین سازی لژیونر شد

چالش ماشین سازی در فصل نقل و انتقالات/ دخسوس در آستانه جدایی

ادینهو در آستانه پیوستن به ماشین سازی

انتهای پیام/

مشکلات سد راه ماشین سازان برای موفقیت در نیم فصل دوم



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شمارش معکوس نقل وانتقالاتی پیش روی ماشین سازان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..