تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




درخواست باشگاه فولاد تاثیرگذار در جدایی مبعلی

۸۲۰۵۶۴

۳۱۳ بازدید

باشگاه استقلال خوزستان با توجه به مذاکرات مسئولان فولاد و درخواست ایمان مبعلی راضی به جدایی این بازیکن شد.

خبرگزاری فارس: ایمان مبعلی روز گذشته رضایتنامه خود را از باشگاه استقلال خوزستان دریافت کرد تا از این تیم جدا شود.

در شرایطی که پنجره نقل و انتقالات استقلال خوزستان بسته شده و این تیم برای بقا می‌جنگد صدور رضایتنامه مبعلی تعجب‌برانگیز بود چرا که این تیم برای بقا بیش از هر تیم دیگری به این بازیکن نیاز داشت.

طبق اعلام قائم مقام باشگاه استقلال خوزستان به خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، ایمان مبعلی دچار مصدومیت شده و او دیگر نمی‌تواند برای این تیم بازی کند. از سوی دیگر باشگاه فولاد درخواست مجوز جدایی استقلال خوزستان را کرده تا این بازیکن که سال‌ها عضو فولاد بوده به عنوان دستیار به کادرفنی افشین قطبی اضافه شود.

در همین راستا حبیب رضایی مدیرعامل فولاد با مدیران استقلال خوزستان مذاکره کرده تا مجوز جدایی این بازیکن صادر شود.

باشگاه استقلال خوزستان هم این قول را از مبعلی و فولادی‌ها گرفته که او برای حضور در کادرفنی فولاد به این باشگاه می‌رود و قرار نیست در این تیم بازی کند. چرا که اگر مبعلی شرایط بازی داشته باشد استقلال خوزستان بیش از فولاد نیاز به این بازیکن دارد.

با وجود تمامی این مسائل مبعلی روز گذشته رضایت‌نامه خود را دریافت کرد و طی امروز و فردا به عنوان مربی و شاید به احتمال خیلی ضعیف بازیکن به فولاد خوزستان بپیوندد.

به زودی مشخص می‌شود جدایی مبعلی از استقلال خوزستان به منزله پایان دوران حضور او در مستطیل سبز بوده یا ... .




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «درخواست باشگاه فولاد تاثیرگذار در جدایی مبعلی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..