تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دی‌ماریا: روزی امباپه صاحب توپ طلا می‌شود

۸۲۰۵۶۲

۳۸۲ بازدید

مهاجم با تجربه و آرژانتینی پاری‌سن‌ژرمن اطمینان دارد هم‌تیمی‌ جوانش روزی بهترین فوتبالیست جهان خواهد شد.

خبرگزاری فارس: در سالی که سپری شد، کیلیان امباپه عنوان پدیده جوان برتر سال فوتبال جهان را به خود اختصاص داد و جایزه مخصوص را دریافت کرد.

این بازیکن از نظر «آنخل دی‌ماریا» در آینده آنقدر پیشرفت خواهد کرد و پخته خواهد شد که به عنوان بهترین بازیکن دنیا محسوب خواهد شد.

در این مورد دی‌ماریا به کانال‌پلاس گفت:امباپه یک پدیده است.در قالب بازیکن فوتبال، فوق‌العاده عالی پیشرفت کرده و تکامل یافته است.در جام جهانی روسیه هم نمایشی خارق‌العاده داشت.اگر به همین روال به کارش ادامه دهد، تا آنجا پیش خواهد رفت که بهترین بازیکن دنیا خواهد شد و توپ طلا می‌گیرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دی‌ماریا: روزی امباپه صاحب توپ طلا می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..