تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بازگشت ۱۲۵۰ کارگر به یک واحد تولیدی در البرز

به گزارش خبرآنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری البرز، طی نشستی به ریاست شهبازی در قالب ستاد تسهیل و رفع موانع تولید به مشکلات یک واحد بزرگ تولیدی مستقر در البرز رسیدگی شده و تدابیر لازم برای بازگشت هزار و ۲۵۰ نفر پرسنل این واحد اتخاذ شد.

با توجه به موانعی که وجود داشت، با تعطیلی بخشی از این کارخانه هزار و ۲۵۰ کارگر بیکار شده بودند، از این رو مشروط به اخذ تاییدیه های سازمان های غذا و دارو و استاندارد، تولید این واحد احیا شد.

استاندار البرز در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید از مدیران این واحد تولیدی خواست هرچه سریعتر با نظارت سازمان های استاندارد و غذا و دارو و صمت ضمن راه اندازی مجدد بخش تعطیل شده این کارخانه، زمینه اشتغال کارگران بیکار شده فراهم شود.

شهبازی نظارت بر روند تولید واحدهای تولیدی و حل موانع آنها، پیش از تعطیلی و بیکاری پرسنل آن را مورد تاکید قرار داد.

۴۶




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بازگشت ۱۲۵۰ کارگر به یک واحد تولیدی در البرز»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..