تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بسته جدید ارزی اتحادیه اروپا رونمایی شد

نخست وزیر روسیه از بسته جدید ارزی اتحادیه اروپا برای حافظت از منافع اقتصادی اروپا با ایران به دلیل تحریم‌های آمریکا خبر داد.

به گزارش شمانیوز؛ دمیتری مدودوف نخست وزیر روسیه گفت: مطمئن هستم که روند جهانی کنار گذاشتن دلار روبه افزایش است. مطمئنا روند کاهش وابستگی اقتصاد‌های ملی به دلار افزایش خواهد یافت و اقدامات اقتصادی از قبیل: تحریم‌ها و سیاست حمایتی قدرتمندترین بازیگر در عرصه اقتصادی (آمریکا) فقط تنش‌ها را افزایش می‌دهد.

مدودوف افزود: روسیه و اتحادیه اروپا در مورد چگونگی حفاظت از مناسبات اقتصادی خود با ایران به دلیل تحریم‌ها گفتگو‌هایی را انجام داده اند. وی گفت: کمیسیون اروپا بسته‌ای از اقدامات را برای گسترش استفاده از یورو در صنایع استراتژیک به دلیل افزایش ریسک‌های ارزی و سیاسی دلار آماده کرده است. به گفته مدودوف، روسیه استفاده از روبل و دیگر ارز‌ها را در تسویه حساب‌های تجارت خارجی خود به تدریج در حال توسعه دادن است. نخست وزیر روسیه گفت: سرمایه گذاری خود در اوراق قرضه خزانه داری آمریکا را به طرز جدی کاهش داده ایم.

وی تصریح کرد که موضوع اخیر اوراق قرضه اروپایی روسیه به یورو انجام گرفت که پیامد سیاست اقتصادی نامشخص و تهاجمی ایالات متحده است.

منبع:خبرفوری




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بسته جدید ارزی اتحادیه اروپا رونمایی شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..