تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ارسال برنامه پنج ساله سوم تهران به فرمانداری در صورت تصویب در جلسه امروز

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، محسن هاشمی رفسنجانی پیش از یکصد و شانزدهمین جلسه شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران اعلام کرد: در جلسه امروز نیز مانند سه جلسه گذشته ادامه بررسی مواد لایحه برنامه پنج ساله سوم توسعه شهر تهران در دستور کار قرار خواهد گرفت.

وی تصریح کرد: در سه جلسه گذشته شورای شهر تهران 56 ماده از لایحه برنامه سوم توسعه شهر تهران در دو فصل نظام مدیریت و خدمات کارآمد در حکمروایی شهری و شهر زیست‌پذیر مورد بررسی قرار گرفته است.

هاشمی ادامه داد: امروز نیز مابقی مواد لایحه برنامه 5 ساله توسعه سوم شهری مورد بررسی قرار می‌گیرد که تلاش می‌کنیم در دو نوبت صبح و عصر لایحه را بررسی و تصویب کنیم. برنامه سومتوسعه شهر تهران از فرودین 98 آغاز و تا سال 1402 به مدت پنج سال ادامه خواهد داشت.

رئیس شورای شهر تهران خاطرنشان کرد: در صورتی که بررسی مواد لایحه برنامه سوم توسعه شهر تهران امروز به پایان برسد این مصوبه را برای تایید به فرمانداری و در نهایت پس از تصویب به شهرداری تهران ابلاغ خواهیم کرد.

هاشمی همچنین درباره بررسی لایحه بودجه 98 نیز گفت: در این زمینه با شهرداری صحبت کردیم و پس از اتمام بررسی لایحه برنامه سوم توسعه شهر تهران، بررسی لایحه بودجه 98 در دستور کار قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ارسال برنامه پنج ساله سوم تهران به فرمانداری در صورت تصویب در جلسه امروز»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..