تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کشف محموله بزرگ لوازم خانگی قاچاق در کردستان

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، سردارعلی آزادی گفت:در راستای طرح عملیاتی مبارزه با قاچاق کالا و در پی اشراف اطلاعاتی ماموران انتظامی شهرستان دیواندره یک دستگاه کامیون کشنده به ظاهر حامل دانه خوراکی سویا در محور‌های مواصلاتی این شهرستان شناسایی و تحت تعقیب قرارگرفت.

وی افزود: با هماهنگی مراجع قضائی خودرو توقیف و در بازرسی به عمل آمده مشخص شد بارنامه خودرو با بار آن که دانه خوراکی سویا بوده مطابقت دارد، لیکن با بررسی تخصصی ماموران و برداشتن لایه نازکی از دانه سویا بار قاچاق جاساز شده در کامیون کشنده در قالب کولر گازی کشف شد.

فرمانده نیروی انتظامی استان کردستان ادامه داد: در این عملیات ۵۴ دستگاه کولر گازی بزرگ دو تکه و نیز دو دستگاه لباسشویی و دیگر لوازم خانگی که در زیر بار دانه خوراکی سویا به طرز ماهرانه‌ای جاسازی شده بودند، کشف شد.

آزادی با اشاره به دستگیری راننده خودرو و تشکیل پرونده قضائی، بیان کرد: کارشناسان ارزش این محموله قاچاق را بیش از شش میلیارد ریال برآورد کردند.

انتهای پیام/م

توقیف یک دستگاه کامیون کشنده حامل بارقاچاق در دیواندره



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کشف محموله بزرگ لوازم خانگی قاچاق در کردستان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..