تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مسئولیت پذیری عمومی جزو امر به معروف و نهی از منکر است

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، آیت الله سیدمحمد حسینی شاهرودی شامگاه سه شنبه در جلسه استانی ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان گفت: طبق آیات قرآن حفظ جایگاه امر به معروف و نهی از منکر بسیار مهم است و از این رو اشاعه فریضتین امر به معروف و نهی از منکر وظیفه همه انسان ها است.

وی افزود: احساس مسئولیت یکی از شاخصه های مومن بودن است و مسئولیت پذیری عمومی جزو امر به معروف و نهی از منکر است.

آیت الله حسینی شاهرودی بیان کرد: طبق آیات قرآن کریم حفظ جایگاه امر به معروف و نهی از منکر امری بسیار مهم است، چرا که همه معروفات و خوبی ها به وسیله امر به معروف دوام می ‌آورد و از این رو همه باید پای کار باشیم تا این امر در جامعه نهادینه شود.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان ادامه داد: کسانی که در این نظام مسئولیتی را قبول کرده اند باید نسبت به مطالبات مردم پاسخگو باشند، چرا که این نظام بعد از سال ها صرف‌ هزینه های هنگفت و ریختن خون جوانان گرانقدر این مرزبوم به وجود آمده و در حفظ و تداوم آن باید کوشید.

آیت الله حسینی شاهرودی بر لزوم حفظ ارزش های اسلامی، ایرانی و انقلابی توسط مسئولان تاکید کرد و یادآور شد: انسان های بی اعتقاد نباید در این نظام حکمرانی کنند چون برخی از مدیران ما دین را کنار گذاشته و از قانون سرپیچی می کنند.

وی با بیان اینکه غفلت و سهل انگاری بعضی مدیران و کارکنان موجب پرپر شدن و نابودی آینده جوانان می شود، بیان کرد: شهادت جوانان ما هزینه سنگینی به جای گذاشت اما متاسفانه به دلیل عدم احساس مسئولیت برخی مدیران شاهد نابودی جوانان هستیم که همه ما در این راستا مقصر، متهم و مسئول هستیم.

انتهای پیام/م

برای حفظ و تداوم نظام باید کوشید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مسئولیت پذیری عمومی جزو امر به معروف و نهی از منکر است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..