تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




۷۵ هزار دانش آموز کردستانی تحت پوشش برنامه ملی شهاب قرار گرفتند

رئیس اداره استعداد‌های درخشان آموزش و پرورش کردستان:

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان کردستان، صلاح الدین عبدی گفت: این برنامه سال گذشته در نواحی یک و دو سنندج و ۱۰ شهرستان تابعه استان با شرکت بیش از ۴۹ هزار نفر از دانش آموزان پایه چهارم و پنجم ابتدایی و پایه هفتم اجرا شد.

وی با بیان اینکه در سال تحصیلی جاری دانش آموزان چهار منطقه کلاترزان، موچش، کرانی و سریش آباد نیز تحت پوشش این برنامه قرار گرفته اند؛ افزود: امسال حدود ۶۶ هزار دانش آموز ابتدایی و ۹ هزار دانش آموز پایه هفتم تحت پوشش این برنامه قرار گرفته اند.

رئیس اداره استعداد‌های درخشان استان کردستان ادامه داد: برنامه ملی شهاب، به منظور شناسایی و هدایت استعداد‌های برتر بر اساس شاخص هوش‌های هشت گانه کلامی، فضایی، ریاضی، علوم تجربی، هنری، اجتماعی، حرکتی – ورزشی و فرهنگ دینی در تمام مدارس ابتدایی اجرا می‌شود.

عبدی با بیان اینکه این برنامه از سال تحصیلی ۹۳-۹۴ با تحت پوشش قراردادن دو هزار و ۵۰۰ نفر از دانش آموزان پایه چهارم ناحیه دو سنندج شروع شد، یادآور شد: این دانش آموزان امسال در پایه هشتم مشغول به تحصیل هستند و تا پایان دوره اول متوسطه اول حمایت از آن‌ها ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به نحوه تکمیل اطلاعات دانش آموزان و شرکت در این برنامه ملی، بیان کرد: معلمان ابتدایی از اول بهمن لغایت پایان فروردین فرصت دارند نسبت به تکمیل چک لیست‌ها و ثبت آن در سامانه همگام اقدام کنند.

رئیس اداره استعداد‌های درخشان استان کردستان گفت: دانش آموزان پایه هفتم ناحیه یک سنندج و پایه هفتم و هشتم ناحیه دو سنندج نیز می‌توانند از طریق سامانه همگام نسبت به تکمیل چک لیست رغبت سنجی در سامانه همگام اقدام کنند.

انتهای پیام/م

اجرای برنامه ملی شهاب در مدارس کردستان



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «۷۵ هزار دانش آموز کردستانی تحت پوشش برنامه ملی شهاب قرار گرفتند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..