تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




توجه به تابلوهای راهنمایی و رانندگی مانند حکم پلیس ضروری است

توجه به تابلوهای راهنمایی و رانندگی مانند حکم پلیس ضروری استبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، سرهنگ حمید عرب سرپرست پلیس راهور شهرستان قم گفت: به عنوان نمونه وقتی تابلوی گذرگاه عابر پیاده در محلی نصب می‌شود به معنای توجه حداکثری به جلو و رعایت سرعت مطمئنه توسط رانندگان وسایل نقلیه است و اگر به این علامت توجه نشود جان عابرین پیاده در معرض خطر جدی قرار می‌گیرد.

وی بیان کرد: رانندگان باید به این نکته توجه داشته باشند که علائم راهنمایی و رانندگی بر اساس ارزیابی‌های کارشناسی در محل‌های مختلف نصب شده اند و توجه نکردن به آن‌ها موجب افزایش آمار تصادفات و تلفات مالی و جانی ناشی از آن می‌شود.

وی ادامه داد: لازم است رانندگان وسایل نقلیه در زمان مواجه با تابلو‌های راهنمایی و رانندگی به هشدار نمایش داده شده در آن توجه و احساس کنند یک پلیس در حال دستور دادن به آنان است.

عرب در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اهمیت توجه به عابرین پیاده در گذرگاه‌ها بخصوص دانش آموزان و کودکان، گفت: متاسفانه حجم بالایی از تلفات تصادفات مربوط به برخورد وسایل نقلیه با عابران پیاده است که این حوادث دلخراش با توجه بیشتر رانندگان به تابلو‌های هشدار دهنده راهنمایی و رانندگی و رعایت سرعت مطمئنه قابل پیشگیری است.

وی ادامه داد: رانندگان با حساسیت بسیار باید مراقب عابرین پیاده باشند و اجازه ندهند یک خانواده به دلیل بی توجهی آنان به قوانین، سوگوار شود.

انتهای پیام/ز

به قوانیین راهنمایی و رانندگی احترام بگذاریم



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «توجه به تابلوهای راهنمایی و رانندگی مانند حکم پلیس ضروری است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..