تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هنرنمایی کردها در جشنواره زمستان بیدار سرعین+تصاویر

ساعت: 08:25 منتشر شده در مورخ: 1397/10/26 شناسه خبر: 1449401

هنرمندان کرد زبان با حضور در جشنواره زمستان بیدار سرعین به هنرنمایی پرداختند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از سبلان‌ما، شامگاه دیروز دومین برنامه نخستین جشنواره 'زمستان بیدار' شهر گردشگری سرعین با اجرای برنامه موسیقی و آیین های اقوام ایرانی  برگزار شد.

هنرمندان کرد زبان با حضور در جشنواره زمستان بیدار سرعین به هنرنمایی پرداختند.

حسن حسن پور، فرماندار شهرستان سرعین در این آیین، جشنواره زمستان بیدار را اقدامی شایسته برای همه فصلی کردن و معرفی جاذبه های کم نظیر گردشگری استان اردبیل بویژه سرعین در فصل زمستان ذکر کرد.
وی اظهارامیدواری کرد که در سایه معرفی جاذبه های گردشگری و توسعه اشتغال در این بخش، در چهلمین سال انقلاب اسلامی ایران اهداف توسعه اجتماعی و رفاه عمومی انقلاب محقق شود.

 

عکس :محمد مددی

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هنرنمایی کردها در جشنواره زمستان بیدار سرعین+تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..