تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مجبوریم نسخه بیماران را آزاد محاسبه کنیم

سلامت نیوز:رئیس انجمن داروسازان ایران، در نامه ای به سرپرست سازمان تامین اجتماعی، نسبت به تبعات بحرانی شدن نقدینگی داروخانه ها هشدار داد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از مهر، در نامه محمدباقر ضیاء رئیس انجمن داروسازان ایران، خطاب به محمدحسن زدا سرپرست سازمان تامین اجتماعی، نسبت به پرداخت نشدن مطالبات معوقه داروخانه های طرف قرارداد تامین اجتماعی، ابراز گلایه شده است.

در این نامه، با اشاره به وخیم شدن شرایط اقتصادی کشور، آمده است که ادامه حیات داروخانه ها در این اوضاع و احوال سخت شده و باعث گردیده چک های داروخانه ها برگشت بخورد.

رئیس انجمن داروسازان ایران، نسبت به نگاه یک سویه سازمان تامین اجتماعی در تعامل با داروخانه ها انتقاد کرده و عنوان داشته است که تاخیر در پرداخت حق بیمه پرسنل داروخانه ها، با جریمه های تامین اجتماعی مواجه می شود. در حالی که مطالبات داروخانه ها با تاخیرهای چند ماهه پرداخت می شود.

در این نامه خطاب به سرپرست سازمان تامین اجتماعی، آمده است که در صورت تداوم این روند و پرداخت نشدن مطالبات داروخانه ها، چاره ای نیست جز اینکه نسخه های بیماران به صورت آزاد محاسبه شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مجبوریم نسخه بیماران را آزاد محاسبه کنیم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..