تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آغاز بارش برف و باران در استان‌های غربی

از امروز چهارشنبه ۲۶ دی ماه "سامانه بارشی" جدیدی وارد کشورمان شده که این سامانه بیشتر مناطق کشورمان را تحت تاثیر بارش‌های قابل توجهی قرار می‌دهد.

به گزارش شمانیوز، بارش "باران و برف" در مناطق غربی کشور از صبح امروز آغاز شده و به تدریج دامنه این بارش‌ها، مناطق مرکزی و شرقی کشور را نیز در بر خواهد گرفت و در بعضی ساعات وزش باد شدید، استان‌های واقع در نوار غربی کشورمان را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

همچنین از امروز و با ورود این سامانه شاهد کاهش قابل ملاحظه دما بین ۸ تا ۱۰ درجه در سطح کشورمان خواهیم بود و در غالب مناطق، بارش‌ها به‌صورت برف و با وزش باد شدید همراه خواهد بود.

امروز استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، غرب کردستان، کرمانشاه، لرستان، جنوب اصفهان، شمال غرب فارس، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، خوزستان و ایلام شاهد بارش "برف و باران" گاهی وزش باد شدید هستند و تهران نیز از بعد از ظهر امروز با افزایش ابر مواجه خواهد بود و بارش‌ها از امشب در تهران به‌صورت باران آغاز می‌شود و در ارتفاعات شاهد بارش برف خواهیم بود.

فردا پنجشنبه نیز بارش برف و باران گاهی وزش باد شدید در استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، کردستان، کرمانشاه، لرستان، اصفهان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، فارس، خوزستان، بوشهر، ایلام، زنجان، قزوین، البرز، تهران، سمنان، قم، همدان، مرکزی، خراسان شمالی، خراسان رضوی، شمال خراسان جنوبی، شمال یزد، گیلان، مازندران و گلستان پیش‌بینی می‌شود./صراط




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آغاز بارش برف و باران در استان‌های غربی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..