تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رسولی فعال اصلاح‌طلب: دموکراسی انتخاباتی، مردم‌سالاری ایده آل نیست

حسن رسولی درخصوص آغاز فعالیت‌های انتخاباتی دو جریان اصلاح‌طلب و اصولگرا برای انتخابات یازدهمین دور مجلس شورای اسلامی گفت: شخصا باور دارم که دموکراسی انتخاباتی مردم‌سالاری ایده‌آل نیست. مردم‌سالاری ایده‌آل براساس ظرفیت‌هایی که قانون اساسی در اختیار کشور قرار داده است در صورتی بصورت کامل تحقق می‌یابد که با تلاش اتاق‌های فکر و دفاتر سیاسی احزاب و سایر مراجع حقیقی و حقوقی صاحب‌نظر هر چه زودتر ظرفیت‌های حزبی متکثر اصلاحات در یک یا دو حزب تجلی یابد که در این صورت این یک یا دو حزب به جای نزدیک به سی حزب اصلاح‌طلب در سطح ملی علاوه بر احزاب استانی جایگزین شورای عالی سیاستگذاری و حتی پارلمان اصلاحات شود. 

 عضو شورای عالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان ادامه داد: در لایحه جامع انتخابات که اکنون در دولت تحت بررسی است و به زودی در مجلس مورد بررسی قرار خواهد گرفت، زمینه‌هایی پیش‌بینی شده است که به ساماندهی احزاب و کاستن از تنوع و تکثر آن در هر دو جریان سیاسی کمک می‌کند همچنین طرح استانی شدن انتخابات که کلیات آن در مجلس شورای اسلامی رای آورده است هم تسهیل‌کننده دیگری است که می‌توان امیدوار بود در آینده نه چندان دور در جمهوری اسلامی ایران شاهد حضور همه جانبه احزاب کم‌شمار و پرنفوذ باشیم و از این طریق مردم‌سالاری حزبی جایگزین دموکراسی انتخاباتی شود.

۲۱۴۲۱۴




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رسولی فعال اصلاح‌طلب: دموکراسی انتخاباتی، مردم‌سالاری ایده آل نیست»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..