تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واکنش پلیس به پولی شدن تونل‌های تهران

سردار رحیمی صبح امروز در یک برنامه رادیویی با بیان اینکه اطلاعی از این موضوع نداریم افزود: مدیریت ترافیک شهر با پلیس است و دوستان دیگر زحمت می‌کشند و تلاش می کنند و طبق قانون باید بسترها را برای پلیس آماده کنند.

وی با تاکید بر اینکه این موضوع کذب است و و صحت ندارد، گفت: ما در بحث طرح ترافیک و الحاق زوج و فرد به طرح ترافیک نیز عنوان کردیم که اگر قراره اتفاقی بیفتد باید کار کارشناسی و بررسی شود و  اینکه یک چیزی مطرح شود و کسی بیاید ذهنیت خود را مطرح کند، منطقی به نظر نمی‌آید.

رییس پلیس پایتخت اضافه کرد: هر طرحی که قرار است اجرا شود مهمترین شرط ما در اجرای طرح‌ها آرامش و رضایت شهروندان است.

سردار رحیمی بااشاره به آثار و تبعات این طرح نیز اظهار کرد که بر سایر محورها و شریان‌های ترافیکی فشار ایجاد می کنند و حتی ممکن است برخی‌ها را مجبور به انجام تخلفاتی کند که شاید دلشان نخواهد.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ همچنین اظهار کرد: طرح‌هایی باید مطرح شود که برای مردم مشکل و نگرانی  ایجاد نکند و دسترسی‌های مردم را تسهیل کند، البته با توجه به حجم جمعیت شهر تهران و تعداد خودرو، بحث کاهش آلودگی هوا و ترافیک نیز باید در این طرح‌ها مدنظر قرار گیرد.

رحیمی در خاتمه خاطرنشان کرد: موضوع ما الان بحث طرح ترافیک و الحاق زوج و فرد سال آینده است که جلسات کارشناسی آن شروع شده و بعد از آنکه نتیجه و تصمیم کامل و قطعی گرفته شد اطلاع رسانی می شود ولی موضوع پولی شدن معابر صحت ندارد و تایید نمی‌شود.

۴۷۴۷




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واکنش پلیس به پولی شدن تونل‌های تهران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..