تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تصاویر جالب از فرآیند طراحی عروسک‌های باربی

۸۲۰۳۲۵

۳۰۵ بازدید

کل فرایند طراحی یک باربی جدید ۱۲ تا ۱۸ ماه طول می‌کشد. سپس نمونه اولیه برای تولید انبوه به کارخانجات باربی در چین و اندونزی ارسال می‌شود.

وبسایت فرارو: با وجود رقابت شدید در صنعت اسباب بازی، ۵۸ میلیون باربی در هر سال در بیش از ۱۵۰ کشور جهان فروخته می‌شود. در مجموع، بیش از یک میلیارد عروسک باربی از زمانی که اولین بار در تاریخ ۹ مارس ۱۹۵۹ در نمایشگاه اسباب بازی آمریکایی در نیویورک به معرض دید عموم گذاشته شد فروخته شده است. در سال اول ۳۰۰ هزار عروسک باربی فروخته شد و هم اکنون فروش آن به ۵۸ میلیون عدد در سال رسیده است. این عروسک توسط خانم روث هندلر و با الهام از عروسکی آلمانی به نام بیلد لیلی بوجود آمد. روث هندلر هنگام مشاهده بازی دخترش باربارا با عروسک‌های کاغذی متوجه شد او از بازی دادن آن‌ها در نقش بزرگسالان لذت می‌برد و همین مشاهده ایده ساخت باربی را در این زن بوجود آورد. باربی اکنون در آستانه ۶۰ سالگی قرار دارد.

کارگاه طراحی عروسک‌های باربی در ال سگوندو کالیفرنیا آمریکاست. در این استودیو طراحی بیش از ۱۰۰ نفر فعالیت می‌کنند. از ساخت مجسمه عروسک با استفاده از نرم افزار مدرن و چاپ سه بعدی برای نقاشی چهره، ساخت مو، انتخاب پارچه و ساخت الگو‌های لباس همه در این کارگاه انجام می‌شود. کل فرایند طراحی یک باربی جدید ۱۲ تا ۱۸ ماه طول می‌کشد. سپس نمونه اولیه برای تولید انبوه به کارخانجات باربی در چین و اندونزی ارسال می‌شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تصاویر جالب از فرآیند طراحی عروسک‌های باربی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..