تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عرضه جنسیس G70 2019 همراه با جعبه دنده ۶ سرعته دستی

کمپانی خودروسازی کره ای هیوندای به تازگی از یک خودروی لوکس و خاص خود رونمایی کرد. جنسیس G70 2019 خودرویی است که قرار است عرضه شود و امکانات خاصی نیز دارد. اگر می خواهید درباره این خودرو اطلاعات بیشتری کسب کنید ادامه مطلب را در نیک صالحی بخوانید

معرفی جنسیس G70 2019

اگر از هواداران دو غول بزرگ خودروسازی کره جنوبی هستید و با بهترین خودروی اسپرتی که از این دو شرکت خارج شده است (کیا استینگر) به مقدار بسیار زیادی به وجد می آیید اما از این که این شرکت مدل همراه با جعبه دنده دستی را عرضه نمی کند، سرخورده شده اید باید اعلام کنیم که هیوندای راه حل مناسبی را پیدا کرده است.

جنسیس G70 2019 مشخصات جنسیس G70 2019

نسل جدید جنسیس G70 که دقیقا همان کیا استینگر با آرم هیوندای است و آمده تا با رقبای بزرگی همچون بی ام و سری ۳ و مرسدس بنز C کلاس و آئودی A4 رقابت کند در مدل پایه همراه با جعبه دنده ۶ سرعته دستی در بازار آمریکای شمالی عرضه خواهد شد.

جنسیس G70 2019 جزئیات جنسیس G70 2019

با توجه به اطلاعاتی که از سوی سازمان EPA آمریکا منتشر شده است مدل مجهز به جعبه دنده دستی مدل پایه با موتور ۲ لیتری ۴ سیلندر توربو است که حداکثر قدرت ۲۵۵ اسب بخار را تولید می کند. این مدل به ترمزهای ۱۹ اینچی برمبو و تایرهای تابستانی مجهز خواهد شد. همچنین از دیگر امکانات این مدل می توان به هدآپ دیسپلی و کنترل کننده لغزش دیفرانسیل اشاره کرد.

جنسیس G70 2019 موتور جنسیس G70 2019

مدل قوی تر این خودرو که به موتور ۳٫۳ لیتریV-6 با حداکثر قدرت ۳۶۵ اسب بخار مجهز شده است، قدرت را به هر چهارچرخ ارسال می کند و از جعبه دنده ۸ سرعته اتوماتیک بهره می برد.

جنسیس G70 2019 جعبه دنده جنسیس G70 2019 جزئیات بیشتر درباره جنسیس G70 2019

جنسیس G70 به صورت رسمی به عنوان یک سدان لوکس ایالات متحده در نمایشگاه و در بازار بین المللی خودرو نیویورک معرفی شد.این خودرو که از نظر عملکرد بهتر شده است و دارای لوکس کاری بیشتر در کنار فن آوری های پیشرفته در سطح جهانی عرضه می شود.

جنسیس G70 خیلی نزدیک به کیا استینگر است و می تواند رقیبی سر سخت
برای آن باشد.این مدل میان G80 و G90 قرار می گیرد.جلوپنجره کرومی در کنار
دی لایت ال ای دی و فرم چراغ جلو طراحی خشن تری به این خودرو می دهد.

در نمای کنار یک فرو رفتگی از درب جلو شروع شده و تا انتهای درب عقب ادامه می یابد.
ترمز ها با کالیپر قرمز رنگ و رینگ های جدید و لاستیک اسپرت نمایی اسپرت با آن داده اند
بخصوص با اضافه شدن هود های جانبی.

در بازار ایالات متحد جنسیس G70 مدل ۲۰۱۹ با سه پیشرانه و پنج تریم در دسترس خواهد بود، موتور های ۲۰۰۰ سی سی با ۲۵۲ اسب بخار توربوشارژر چهار سیلندر و ۳۳۰۰ سی سی با ۳۶۵ اسب بخار قدرت و دارای دو توربو شار شش سیلندر.همگی به صورت استاندارد از نوع محور عقب می باشد. ولی حالت چهار چرخ را نیز در مدل ها می توانید انتخاب کنید.

جنسیس G70 در تابستان ۲۰۱۸ در هشت رنگ به فروش می رسد: ویکتوریا سیاه، کازابلانکای سفید، هیمالیا خاکستری، سانتیاگو نقره، آدراریک آبی، آبی مایلورکا، هوانا قرمز و یخی سیبری از انواع رنگ های موجود هستند.
مهم های این خودرو

دیفرانسیل لغزش محدود
سیستم تعلیق قابل کنترل الکترونیکی
ترمزهای Brembo
کالیپر (چهار پیستون جلو، دو پیستونعقب )
چرخ های ۱۹ اینچی
لاستیک Michelin Pilot Sport
پیشگیری از برخورد
تشخیص عابر و دوچره
تشخیص علائم جاده
اخطار خروجی از جاده
کنترل فرمان
صندلی های چرم Nappa

دیجیاتو و اروند پلاک




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عرضه جنسیس G70 2019 همراه با جعبه دنده ۶ سرعته دستی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..