تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حسین محب اهری بازیگر درگذشت

حسین محب اهری بازیگر درگذشتبه گزارشحوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، حسین محب اهری  بازیگر پیشکسوت تئاتر سینما و تلویزیون که چندی پیش با مساعد شدن شرایط جسمی از بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان مرخص شده و روند درمان بیماری را با استراحت در منزل سپری می‌کرد، صبح روز دوشنبه (۲۵ دی ماه) به دلیل وخامت بیماری دوباره در بیمارستان بستری شد و حوالی ساعت ۲ بامداد روز چهارشنبه (۲۶ دی) ماه بر اثر ایست قلبی، علیرغم تلاش پزشکان دار فانی را وداع گفت.

محب اهری اواسط آذرماه امسال پس از طی کردن دوره اول درمان و با بهبودی نسبی به صحنه تئاتر برگشته بود اما به دلیل ضعف جسمانی و شدت یافتن بیماری اواخر آذرماه دوباره در بیمارستان بستری شد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حسین محب اهری بازیگر درگذشت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..