تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حسین محب اهری درگذشت

یکی از پرستاران بیمارستان لاله تهران با بیان اینکه محب اهری در بخش مراقبت های ویژه بستری بود ، درگذشت این بازیگر سینما ، تئاتر و تلویزیون را تایید کرد. براساس اعلام مسوولان این بیمارستان، محب اهری ۳۰ دقیقه بامداد در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان لاله به خاطر عود کردن بیماری سرطان غدد لنفاوی دار فانی را وداع گفته است.

محب اهری مدت ها با بیماری سرطان دست و پنجه نرم می کرد.

حسین محب اهری متولد ۱۳۳۰ تهران از جمله بازیگران سینما، تئاتر و تلویزیون بود. این بازیگر لیسانس ادبیات فارسی خود را از مدرسه عالی ادبیات و زبان‌های خارجی در سال ۱۳۵۸ دریافت کرد و از سال ۱۳۵۰ در حیطه عکاسی تئاتر نیز مشغول به کار شد.

بازی در مجموعه های محله برو بیا، بوعلی سینا، سربداران، چاق و لاغر، نابغه‌های قرن بیستم، تبریز در مه، علی البدل و... بخشی از کارنامه این بازیگر است. حسین محب اهری در دهه ۶۰ همچنین در بخش خبر خبرگزاری جمهوری اسلامی نیز به فعالیت می پرداخت و خبرنگار حوزه سینما و تئاتر ایرنا بود.

۲۴۱۲۴۱




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حسین محب اهری درگذشت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..