تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کیهان عصبانی شد/چرا به کامپیوتر شریعتمداری گیر داده اید؟

کیهان نوشت:با گذشت چند روز از انتشار پاسخ مستند و مبسوط مدیرمسئول کیهان به فیلم تحریف‌آمیز شبکه دولتی انگلیس، این شبکه و همه سایت‌ها و نشریات و کانال‌هایی که دروغ‌پراکنی BBC را پوشش دادند، سکوت اختیار کرده‌اند.
طبیعتا مردم انتظار داشتند بی‌بی‌سی و اردوگاه رسانه‌ای همسو، به خاطر اینکه در فیلم «بهتان برای حفظ نظام»، مشخصا چندین بار از مدیرمسئول روزنامه کیهان نام برده شده و تهمت‌هایی را متوجه کرده‌اند، پاسخ او را نیز منتشر کنند. اما این انتظار معقول، از اردوگاه دروغ و شبکه عنکبوتی آن، توقعی بیجا بود.
مدیرمسئول کیهان در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم، هویت دوگانه سازنده فیلم (حسین باستانی) را فاش کرد که چگونه ضمن نفوذ در دولت اصلاحات، بولتنی را برای ریاست جمهوری، هماهنگ با برخی عوامل در انگلیس تهیه می‌کرد و در اصل عامل انگلیس بود. حسین شریعتمداری سپس پاسخ یکایک دعاوی باستانی و سروش و کدیور و مهاجرانی را با ارائه اسناد انکارناپذیر از جمله درباره پول گرفتن از آمریکا و عربستان سعودی در ازای خدمات ضدایرانی و ضد انقلابی داده و پرسیده بود اینها بهتان است یا سند خیانت‌هایی که خود شما با اختیار و آگاهی مرتکب شده‌اید؟
همین شبکه رسانه‌ای زنجیره‌ای که در بوق و کرنا کرده بودند بی‌بی‌سی مستندی قوی درباره بهتان زدن در جمهوری اسلامی به اپوزیسیون ساخته، ابتدا متن مستندات مدیرمسئول کیهان را طبق دستور مشترک بایکوت کردند. بدتر اینکه به جای اظهار شرمندگی و عذرخواهی، مثلا زرنگ‌بازی در آورده و به حاشیه‌سازی پرداختند تا اصل پاسخ مستند در هیاهو گم شود. نوشتند «اتاق کار شریعتمداری رو دیدید که رایانه تولید شرکت آمریکایی اَپل روی میزش هست؟ این طوری می‌خواهید با آمریکا مبارزه کنید؟».
طوری هیاهو کردند که مخاطبان اصلا از این جماعت بپرسند ته قصه‌بافی بی‌بی‌سی درباره بهتان چه شد؟! قرآن می‌فرماید وقتی حضرت ابراهیم با نمرود بحث کرد و دهان او را با گفتن اینکه «خدای من، خورشید را از مشرق به مغرب می‌برد، تو اگر می‌توانی خلافش را انجام بده»، بست، کافر (نمرود) مبهوت شد و از پاسخ در ماند. فَبُهِتَ الّذی کَفَر.
مباهته واقعی همین است که بی‌بی‌سی انگلیس و نوچه‌هایش از پاسخ مستند و مستدل دردشان بیاید اما نتوانند بگویند کیهان چه بر سرشان آورده و علت واقعی سوز و گدازشان چیست؟! باید از این مثلا زرنگ‌ها پرسید رایانه اپل داشتن، غیرقانونی است یا پول و رسانه و امکانات از آمریکا و انگلیس و عربستان و اسرائیل گرفتن و خط به خط، دیکته‌های آنها را به اجرا گذاشتن؟!
به رایانه بند کردن و مخاطب را دنبال نخود سیاه فرستادن – آن هم درست هنگامی که کیهان برجک بی‌بی‌سی را زده- تکرار حکایت همان ستون پنجمی است که از جای دیگری سوخته بودند اما برای عوام‌فریبی می‌گفتند؛ شما که شعار ضدآمریکایی می‌دهید، چرا خلبانانتان با اف 4 و اف 14 آمریکایی جواب حملات صدام را می‌دهند؟ درد واقعی‌شان را نمی‌گفتند که چرا جنگ نیابتی آمریکا را ناکار کرده‌اید.
1717




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کیهان عصبانی شد/چرا به کامپیوتر شریعتمداری گیر داده اید؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..