تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قیمت طلا، قیمت سکه، قیمت دلار، امروز چهارشنبه ۲۶ دی ۹۷ + تغییرات

قیمت طلا، قیمت سکه، قیمت دلار، امروز چهارشنبه ۲۶ دی ۹۷

در حال بروز رسانی...

*************************

مرور وضعیت بازار در روز گذشته (قیمت طلا، قیمت سکه، قیمت دلار، امروز سه شنبه ۲۵ دی ۹۷)

در زمان ارسال این گزارش قیمت هر عدد سکه تمام بهار آزادی طرح جدید سه میلیون و ۸۹۸ هزار تومان و سکه طرح قدیم سه میلیون و ۸۰۰ هزار تومان است.

هر نیم سکه نیز دو میلیون تومان، ربع سکه یک میلیون و ۲۱۰ هزار تومان و سکه یک گرمی ۷۰۰ هزار تومان به فروش می‌رسد.

قیمت هر مثقال طلای ۱۷ عیار یک میلیون و ۵۴۷ هزار تومان و هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز ۳۵۷ هزار و ۱۲۵ تومان است. انس جهانی طلا نیز ۱۲۹۲.۵۸ دلار است.

همچنین امروز (سه‌شنبه) بانک‌ها دلار را به قیمت ۱۱ هزار و ۱۴۸ تومان، یورو را ۱۲ هزار و ۸۰۰ تومان و پوند انگلیس را ۱۴ هزار و ۳۷۸ تومان از مردم خریداری کردند.

شعب ارزی بانک‌های عامل ارز مسافرتی نیز در صورت تکمیل بودن مدارک مسافران هر یورو را به قیمت ۱۳ هزار و ۱۷۴ تومان به مسافران فروختند که با احتساب کامزد بانک مرکزی و بانک عامل این رقم به حدود ۱۳ هزار و ۴۰۰ تومان رسید.

*************************

*مطالب برگرفته از خبرگزاری ها و آمار و ارقام مربوط به اتحادیه طلا و جواهر  tgju.org می باشد




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قیمت طلا، قیمت سکه، قیمت دلار، امروز چهارشنبه ۲۶ دی ۹۷ + تغییرات»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..