تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حسین محب اهری درگذشت + بیوگرافی ، علت مرگ و تصاویر

براساس اعلام مسوولان این بیمارستان، محب اهری 30 دقیقه بامداد در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان لاله به خاطر عود کردن بیماری سرطان غدد لنفاوی دار فانی را وداع گفته است. 

محب اهری اواسط آذرماه امسال پس از طی کردن دوره اول درمان و با بهبودی نسبی به صحنه تئاتر برگشته بود اما به دلیل ضعف جسمانی و شدت یافتن بیماری اواخر آذرماه دوباره در بیمارستان بستری شد.

حسین محب اهری درگذشت + بیوگرافی و علت مرگ

حسین محب‌اهری متولد سال ۱۳۳۰ در تهران و فارغ‌التحصیل رشته ادبیات فارسی از مدرسهٔ عالی ادبیات و زبان‌های خارجی بود. از سال ۱۳۵۰ به عکاسی تجربی و بازی در تئاتر پرداخت؛ در سال ۱۳۵۴ یک دوره آموزش بازیگری را در کارگاه نمایش زیر نظر آربی اوانسیان گذراند و با ایفای نقش کوچکی در فیلم «رابطه» به کارگردانی پوران درخشنده وارد سینما شد.

او طی این سال‌ها در فیلم‌های زیادی به ایفای نقش پرداخته که از آن جمله می‌توان به «محموله»، «سفر جادویی»، «دو فیلم با یک بلیت»، «همسر»، «من زمین را دوست دارم»، «روز فرشته»، «روز واقعه»، «کاکادو»، «وقتی همه خوابیم»، «خوابم می‌آد»، «فرزند چهارم»، «ساکن طبقه وسط»، «قشنگ و فرنگ»، «سه بیگانه» و… اشاره کرد.

محب اهری همچین در مجموعه‌های تلویزیونی متعددی همچون «محله برو بیا»، «سربداران»، «محله بهداشت»، «بوعلی سینا»، «باجناق‌ها»، «مختارنامه»، «تبریز در مه»، «پایتخت ۲»، «خوب، بد، زشت»، «دردسرهای عظیم ۲»، «معمای شاه»، «بیمار استاندارد»، «علی‌البدل»، «شب عید» و… به ایفای نقش پرداخته است.

او این روزها برای ایفای نقش در نمایش «ساعت هشت در کشتی» به کارگردانی مریم کاظمی برای گروه سنی کودک و نوجوان بود.

همسر محب اهری

با این‌که این زوج هنرمند ۱۸ سال پیش از هم جدا شدند و محب‌اهری مجدداً ازدواج کرده است، در این روز‌ها که بیماری محب‌اهری شدید شده و به علت وخامت حالش در بیمارستان بستری بود، منافی ظاهر در کنار او بود و از او پرستاری می‌کند.

حسین محب اهری درگذشت + بیوگرافی و علت مرگ

آخرین عکس حسین محب اهری

حسین محب اهری درگذشت + بیوگرافی و علت مرگ

حسین محب اهری در کنار هدایت هاشمی

حسین محب اهری درگذشت + بیوگرافی و علت مرگ

حسین محب اهری در کنار لاله صبوری

حسین محب اهری درگذشت + بیوگرافی و علت مرگ

مریم کاظمی در کنار حسین محب اهری

آخرین جشن محب اهری

محب اهری به مناسبت شب یلدا در اتاق بیمارستان جشن کوچکی را برگزار کرد و به ملاقات بیماران دیگر رفت و به آن‌ها گل نرگس هدیه  داد.

محب اهری به خانواده خود گفته بود: گل نرگس، شیرینی و هندوانه به بیمارستان بیاورند و انار دانه کنند تا شب یلدا را با بیماران و پرسنل بیمارستان جشن بگیرند غافل از اینکه این آخرین جشن این هنرمند مردمی بود.

حسین محب اهری درگذشت + بیوگرافی و علت مرگ

آخرین فیلم منتشر شده از حسین محب اهری

در این ویدئو که زمانش شاید کمتر از یک دقیقه هم شد، انرژی و حسی وجود دارد که قابل وصف نیست

"سلام عزیزان من

خیلی دلم برایتان تنگ شده، اما من دست از سرتان بر نمی‌دارم و به زودی به خدمت می‌رسم. چاره‌ای جز تحمل من ندارید. یا باید حرف‌های مرا در رادیو گوش کنید یا تصویرم را ببینید.

آرزو می‌کنم هیچ وقت دچار مشکل و بیماری نشوید.

و از این همه احوال پرسی‌های شما سپاسگزارم»

یادش گرامی




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حسین محب اهری درگذشت + بیوگرافی ، علت مرگ و تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..