تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اجرای 20 تئاتر به همت انجمن هنرهای نمایشی تربت حیدریه

اجرای 20 تئاتر به همت انجمن هنرهای نمایشی تربت حیدریهبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد  ، محسن هاشمی، رئیس انجمن هنر‌های نمایشی تربت حیدریه در حاشیه نمایش کمدی 'زندگی خصوصی آقای اسب گفت: با وجود سه گروه به ثبت رسیده تئاتر و حدود ۲۷۰ عضو می‌توانیم ادعا کنیم که تئاتر این شهرستان به مرحله استقلال مالی رسیده است.

وی افزود: برای نمایش‌های تئاتر در سالن نمایش تربت حیدریه به دلیل استقبال و ازدحام جمعیت با مشکل مواجهیم.

رئیس انجمن هنر‌های نمایشی شهرستان گفت:سه سال متوالی انجمن تئاتر تربت حیدریه جزو انجمن‌های برتر استان خراسان رضوی انتخاب شده است. این موفقیت بیانگر آن است که تئاتر این خطه در مسیر پویایی خود گام بر می‌دارد.

انتهای پیام//م.م

پیشرفت هنر تئاتر در شهرستان ها



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اجرای 20 تئاتر به همت انجمن هنرهای نمایشی تربت حیدریه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..