تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




۱۲ مدرسه در مناطق محروم سبزوار ساخته می‌شود

۱۲ مدرسه در مناطق محروم سبزوار ساخته می‌شود به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد  ، حسین مقصودی نماینده مردم سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب و داورزن در مجلس شورای اسلامی در نشست شورای آموزش و پرورش سبزوار گفت: با کمک‌های بنیاد برکت، بیش از ۲۴ هزار بسته نوشت افزار به ارزش ۱۰ میلیارد ریال طی امسال بین دانش آموزان محروم شهرستان سبزوار توزیع شده است.

وی گفت: همچنین حدود هشت میلیارد ریال برای تعیین تکلیف مالکیت یکی از مدارس سبزوار، از سوی وزارت آموزش و پرورش اختصاص یافت.

رمضانعلی سبحانی فر دیگر نماینده مردم سبزوار در مجلس نیز در این نشست گفت: بیشترین بودجه پیشنهادی سال آینده با ۴۸ هزار میلیارد تومان مربوط به وزارت آموزش و پرورش است. با وجود افزایش اعتبار، این وزارتخانه همچنان ۱۲ هزار میلیارد تومان کسری دارد.

وی به طرح نیرو‌های خرید خدمت آموزشی اشاره کرد و گفت: در این طرح سرانه هر دانش آموز مشخص می‌شود و با نظارت و پرداخت عادلانه به نیرو‌های خرید خدمات آموزشی زمینه ارتقای سواد و رضایتمندی والدین و دانش آموزان فراهم می‌شود.

انتهای پیام//م. م.

جلسه شورای آموزش و پرورش سبزوار




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «۱۲ مدرسه در مناطق محروم سبزوار ساخته می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..