تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پایان هفته بارانی در گلستان

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان،  محمود محمد قلی پور کارشناس هواشناسی گلستان گفت: از روز پنجشنبه سامانه سرد بارشی از سمت غرب وارد استان خواهد شد و تا روز شنبه به فعالیت خود ادامه خواهد داد.

وی ادامه داد: در پی ورود این سامانه شاهد افزایش ابر، رگبار پراکنده، رعد و برق، گاهی وزش شدید باد، احتمال تگرگ در مناطق کوهستانی و طوفانی شدن دریا خواهیم بود.

وی گفت: در شب پنجشنبه و روز جمعه وزش شدید باد را در نواحی غربی استان خواهیم داشت.

محمود محمد قلی پور کارشناس هواشناسی گلستان افزود: همچنین بارش موثری را در مناطق کوهپایه‌ای و مرکز استان شاهد خواهیم بود.

وی ادامه داد: احتمال سیلاب و آب گرفتگی معابر، و یخبندان و برف در نواحی کوهستانی و اختلال در تردد دور از انتظار نیست.

 محمود محمد قلی پور گفت: در پی فعالیت این سامانه شاهد کاهش ۱۰ تا ۱۴ درجه‌ای دمای هوا خواهیم بود.

وی گفت: این سامانه بعد از فعالیت‌های خود در تمامی نواحی روز شنبه از فراز استان عبور خواهد کرد.

وی افزود: امروز نیز با تقویت جریانات جنوبی هوای گرمی را در استان شاهد بودیم.

 محمود محمد قلی پور در پایان گفت: امروز گرگان با دمای ۶ درجه سانتی گراد بالای صفر سردترین نقطه استان و شهرستان بندرترکمن با ۲۲ در جه سانتی گراد بالای صفر گرمترین نقطه استان گزارش شد.

انتهای پیام/ح


بارش برف و باران در راه گلستان



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پایان هفته بارانی در گلستان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..