تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رییس جمهور گرگان را به مقصد تهران ترک کرد

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان،  حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رییس جمهور به همراه هیئت دولت که به مدت ۲ روز برای افتتاح و کلنگ زنی طرح‌های حوزه‌های مختلف به گلستان سفر کرده بودند دقایقی قبل گرگان را از طریق فرودگاه بین المللی گرگان به مقصد تهران ترک کرد.


در این سفر ۵۸۶ طرح در حوزه‌های مختلف به بهره برداری رسید و برخی نیز کلنگ زنی شد.

دیدار مردمی، حضور در جلسه برگزیدگان و دیدار صمیمی با علما و روحانیون از برنامه روز نخست رییس جمهور بود.


افتتاح مرکزتروما بیمارستان ۵ آذر گرگان، شرکت در جلسه شورای اداری در استانداری گلستان و پس از آن نشست خبری با اصحاب رسانه‌های گروهی و خبرگزاری‌های استان از برنامه‌های روز دوم سفر رییس جمهور بود.


انتهای پیام/م رییس جمهور گرگان را ترک کرد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رییس جمهور گرگان را به مقصد تهران ترک کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..