تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود بازی Onimusha Warlords برای کامپیوتر – نسخه CODEX

بازی Onimusha Warlords از آن دست عناوین نوستالژیک می باشد که کمتر کسی است در کنسول PS2 آن را تجربه نکرده باشد. حال، این بازی با بهینه سازی های استاندارد کنسول های نسل هشتمی، برای PS4، XBOX One، نینتندو سوئیچ و رایانه های شخصی منتشر شده است. این بازی توانسته در بازسازی خود نمرات خوبی را از سمت منتقدین دریافت کند که میانگین آن را می توان نمره ۸ از ۱۰ دانست.

نسخه ریمستر بازی Onimusha Warlords دارای ویژگی‌های جدیدی از جمله گرافیک ارتقا یافته، پشتیبانی از صفحه‌نمایش عریض و انتخاب نحوه نمایش جدید است (شما می‌توانید بین نسبت‌های ۴٫۳ و ۱۶:۹ در هر زمان دلخواه در بازی سوییچ کنید). قابلیت اسکرول صفحه در صفحه‌ نمایش‌‌های عریض نیز وجود دارد که هنگام حرکت شما، پس زمینه نیز به سمت بالا یا پایین حرکت می‌کند.این عنوان همچنین از استیک‌های آنالوگ پشتیبانی می‌کند و از همان ابتدا، درجه سختی آسان بازی در دسترس خواهد بود. ساندتراک‌های جدید به همراه صداگذاری ژاپنی ضبط شده برای این نسخه جدید، از دیگر موارد اضافه شده به بازی خواهند بود.

با اینکه Onimusha: Warlords Remaster مثل رزیدنت ایول ۲ ریمیک یک بازسازی تمام‌عیار نیست، اما کپکام اعلام کرده که این بازی هم قرار است از حیث گرافیک بهبود‌های زیادی در مقایسه با نسخه اصلی داشته باشد و جلوه‌های بصری مربوط به شخصیت‌ها، محیط و میان پرده‌ها بهبود پیدا کرده است.

Onimusha Warlords PC-CODEX

دانلود-بازی-0Onimusha-Warlords

بازی Onimusha: Warlords یک عنوان بازسازی شده‌‌ی ارزشمند است. اما اگر احساس می‌کنید که داستان بازی کوتاه‌تر شده است، شیوه‌ی مبارزات و تنوع آن‌ها به علاوه‌ی گشت‌ و گذار درون دنیای مرموز این بازی به همراه راز‌های کشف نشده‌ای که انتظار شما را می‌کشند، به بازی‌باز یادآوری می‌کند که با بازی سرگرم‌کننده و جذابی روبه‌رو است. پس از گذشت ۱۸ سال بازی Onimusha Warlords هنوز هم تجربه‌ی جذابی به شمار می‌آید. این بهترین بازی بازسازی شده در تمام ادوار نیست بلکه تنها کمی اصلاح شده است و نوآوری جدیدی در آن دیده نمی‌شود.

منبع توضیحات: دانلودها، پلازامگ، زومجی و گیم فا

*/ ]]> اسکرین-شات-بازی-Onimusha-Warlords اسکرین-شات-بازی-Onimusha-Warlords اسکرین-شات-بازی-Onimusha-Warlords اسکرین-شات-بازی-Onimusha-Warlords اسکرین-شات-بازی-Onimusha-Warlords اسکرین-شات-بازی-Onimusha-Warlords info

Capcom’s riveting samurai adventure returns! This version includes the original game’s intense swordplay and dramatic revenge story, plus a host of enhancements. Improved controls allow players to move and fight with analog-stick precision. The crisp, high-definition visuals support 16:9 widescreen as well as the original 4:3 resolution display. A new soundtrack brings the feudal Japan setting to life with an air of authenticity and intrigue. Experience this enhanced version of the best-selling action-adventure classic!

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows 7 64 bit
Processor: Intel® Core™ i3 Dual Core Series or AMD equivalent or better
Memory: 4 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 760 or AMD Radeon R7 260x
DirectX: Version 10
Storage: 12 GB available space
Sound Card: DirectSound (DirectX® 10.0c or better)

سیستم پیشنهادی:

OS: Windows 10 64 bit
Processor: Intel® Core™ i7 3770 3.4GHz or AMD equivalent or better
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 960
DirectX: Version 11
Storage: 16 GB available space
Sound Card: DirectSound (DirectX® 10.0c or better)

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه CODEX را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل رمز فایل: www.downloadha.com لینک دانلود



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود بازی Onimusha Warlords برای کامپیوتر – نسخه CODEX»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..