تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود بازی Rift Keeper برای کامپیوتر – نسخه کرک شده SiMPLEX

Rift Keeper یک بازی جذاب پلتفرمر در محیط دوبعدی است که گیم پلی چالش برانگیزی دارد و با یک حالن اکشن سریع روایت می شود. شما باید سفر خود را از طریق صخره های مختلف ادامه دهید و تعادل را به دنیای Rift Keeper بازگردانید. شما برای یک ماموریت فراخوانده شده اید و شخصیتی که هم نام بازی است، از خواب بیدار شده است. او به شهر کوچکی باید بروند که سکوت همه جایش را فرا گرفته است و گویی در شرف مرگ قرار دارد. او ناگهان با چهار پیرمرد روبرو می شود که با روپوش قرمز رنگ درون کلیسایی قرار دارند و او را با لبخند تلخی ملاقات می کنند.

یکی از آنها به جلو می رود و به او می فهماند که از هم اکنون دروازه ها باز شده است و چالش برای شما شروع می شود. برای بازی بیش از ۳۰ سیاه چال هیجان انگیز طراحی شده است و هرکدام چالش های متنوعی دارند. باید دشمنان خود را با تبر مخصوص از وسط نصف کنید و تا جایی که می توانید پیشروی کنید. این دشمنان در هر مرحله قدرتمندتر می شوند و رشدشان به وفور در بازی دیده می شود.

Rift Keeper PC-SiMPLEX

دانلود-بازی-Rift-Keeper

با دانلود بازی Rift Keeper می توانید از سلاح ها و ابزارهای جدید استفاده کنید و قدرت آنها را ارتقا دهید. انیمیشن ها جذاب هستند و نشان می دهند که از آثار مستقل موفق امسال الهام گرفته اند. استایل خاصی برای دشمنان شما در نظر گرفته شده است و باعث علاقه مندی بیشتر بازیکنان می شود. بازی Rift Keeper پروژه دوم سازندگان آن است و یقینا تجربه کمی دارند، اما یک اثر جذاب را برای بازیکنان ارائه داده اند. هرگاه خواستید می توانید ابزار آلات خود را به تاجران بفروشید و پول لازم برای سلاح موردعلاقه خود را داشته باشید. شرایط آب و هوایی مثل باران یکی از ناب ترین تجربه های صنعت بازی است و موسیقی دلنوازی هم دارد.

*/ ]]> اسکرین-شات-بازی-Rift-Keeper اسکرین-شات-بازی-Rift-Keeper اسکرین-شات-بازی-Rift-Keeper اسکرین-شات-بازی-Rift-Keeper اسکرین-شات-بازی-Rift-Keeper اسکرین-شات-بازی-Rift-Keeper info

Embark on your journey, travel through rifts and restore the balance as the Rift Keeper in this handcrafted 2D roguelite platformer with challenging, fast-paced action gameplay.

Duty called and the Rift Keeper woke up from his deep slumber. The little town he was summoned was silent as if it’s the end. He opened the church’s rusty old door and four old men wearing red robes greeted him with a grim smile. One of the priests stepped forward and said, “The Gates are open”.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows 7
Processor: Intel i3 equivalent.
Memory: 2 GB RAM
Graphics: 460 GTX or equivalent.
Storage: 2 GB available space

سیستم پیشنهادی:

OS: Windows 10
Processor: Intel i5 or equivalent.
Memory: 4 GB RAM
Graphics: 560 GTX or equivalent.
Storage: 2 GB available space

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و توسط SiMPLEX.exe به نصب بازی بپردازید.

اطلاعات فایل رمز فایل: www.downloadha.com



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود بازی Rift Keeper برای کامپیوتر – نسخه کرک شده SiMPLEX»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..