تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود بازی Verdant Skies v1.2.8 برای کامپیوتر – نسخه SiMPLEX

Verdant Skies یک بازی شبیه ساز زندگی واقعی است که شما را از زمان تولد وارد بازی می کند و زنده کننده آثار جذابی همچون Harvest Moon است و می توانید گیم پلی هیجان انگیز و مدرنی را با پیش زمینه قرون وسطایی تجربه کنید. شما در یک دنیای ناشناخته گم شده اید و محیط نقاشی مانند هم حس حضور را بسیار لذت بخش تر کرده است. شما باید با کاراکترهای مختلف ایجاد دوستی و عشق کنید و برای موفقیت کلونی که در ان قرار دارید، تلاش کنید. تسلط خود را در زمینه های کشاورزی برقرار کنید و تا می توانید محصولات جدید تولید کنید. بازی رمز و رازهای بسیاری در زمینه ارتباط با دوستان و کشت محصولات جدید دارد و در این زمینه باید دیالوگ های خوبی را برای ارتباط گرفتن انتخاب کنید. می توانید شخصیت خود را گزینه های متعدد پوستی و رنگ مو سفارشی سازی کنید و کاراکتر خود را منحصربفرد جلوه دهید.

Verdant Skies v1.2.8 PC-SiMPLEX

دانلود-بازی-Verdant-Skies

با دانلود بازی Verdant Skies می توانید از نمادهای مخصوص بازی روی بدن خود استفاده کنید و حتی لباس و کفش برای خود انتخاب کنید. شما در بازی در حالی که به کلونی کمک می کنید تا مستعمرات خودش را افزایش دهد، باید روی شخصیت خودتان هم کار کنید و افراد قابل اعتماد را دور و بر خود جمع کنید. باید زمان خود را تقسیم کنید و سعی کنید که ماموریت هایی که دارید را به خوبی انجام دهید. ماهیگیری، خوردن غذاهای جالب، کشت محصولات زراعی و هزاران کار جدید دارید که باید به آنها برسید و دنیای بزرگی که در آن حضور دارید را کشف کنید. دنیای بازی برای کشف عجایب آماده است و تنها کافی است که شما با گیم پلی بازی همراه شوید و به ساخت و ساز ساختمان ها در قلمرو خود کنید. امکانات عالی برای سفارشی و ارتقا در اختیار شما قرار گرفته شده است و محدودیتی نخواهید داشت.

*/ ]]> اسکرین-شات-بازی-Verdant-Skies اسکرین-شات-بازی-Verdant-Skies اسکرین-شات-بازی-Verdant-Skies اسکرین-شات-بازی-Verdant-Skies اسکرین-شات-بازی-Verdant-Skies info

Verdant Skies is a life simulation game born from a love for games like Harvest Moon and a desire to create something unique with modern gameplay and deep storytelling. Lose yourself in the lovingly hand-painted alien world of Viridis Primus. Ensure the success of the colony as you make friends and pursue romance with a diverse cast of characters. Demonstrate your mastery of the farming system by creating the perfect crop hybrid using the genetic splicing machine – or spend your days painting and making pottery. The possibilities are endless!

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows 7+
Memory: 4 GB RAM
DirectX: Version 10
Storage: 2 GB available space

سیستم پیشنهادی:

OS: Windows 7+
Memory: 4 GB RAM
DirectX: Version 10
Storage: 3 GB available space

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و توسط SiMPLEX.exe به نصب بازی بپردازید.

اطلاعات فایل رمز فایل: www.downloadha.com



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود بازی Verdant Skies v1.2.8 برای کامپیوتر – نسخه SiMPLEX»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..