تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واکنش مورینیو به خداحافظی دروازه بان آرسنال

۸۲۰۴۴۳

۲۸۷۹ بازدید

ژوزه مورینیو، سرمربی سابق یونایتد و چلسی به خبر خداحافظی پتر چک در پایان فصل واکنش نشان داد.

ورزش سه: پتر چک که در دوران کلودیو رانیری از رن راهی چلسی شده بود، با حضور مورینیو روی نیمکت آبی های لندن تبدیل به یک دروازه بان جهانی گشت و حالا امروز او اعلام کرد در پایان فصل و بعد از سالهای بازی کردن برای تیم هایی چون چلسی و آرسنال، از دنیای فوتبال خداحافظی خواهد کرد.

واکنش مورینیو به خداحافظی دروازه بان آرسنال

ژوزه مورینیو، سرمربی سابق یونایتد و چلسی به خبر خداحافظی پتر چک در پایان فصل واکنش نشان داد و گفت: "به اینکه سرمربی دروازه بانی چون پتر چک بوده ام افتخار می کنم و من زمانی که او سنی نداشت، در لیگ برتر انگلیس شماره یک چلسی را به پتر چک دادم.

اما بعد از آن روز دیگر همه چیز معطوف به عملکرد خوب پتر چک و آمار و ارقام، کلین شیت ها، فتح عناوین و رفتار حرفه ای این دروازه بان بود. خداحافظی پتر چک یک اتفاق تلخ برای فوتبال است اما تاریخ را نمی توان حذف کرد و من به او بابت این دوران حرفه ای فوق العاده تبریک می گویم."




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واکنش مورینیو به خداحافظی دروازه بان آرسنال»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..