تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بررسی روش‌های ایمن سازی مراکز آموزشی دانشگاه آزاد

در بیست و یکمین جلسه هیئت امنای مرکزی دانشگاه آزاد مطرح شد؛

بررسی روش های ایمن سازی مراکز آموزشی دانشگاه آزادبه گزارش  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، بیست و یکمین جلسه هیئت امنای مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی سه شنبه ۲۵ دی ماه به ریاست علی اکبر ولایتی و با حضور اعضاء برگزار شد.

در این جلسه ضمن بررسی ابعاد سانحه مصیبت بار واژگونی اتوبوس دانشجویان واحد علوم و تحقیقات، درباره روش‌های پیشگیری از حوادث مشابه و ضرورت ایمن سازی مراکز آموزشی، بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

در ادامه این جلسه، اعضا در خصوص نتایج گزارش حسابرسی مفید راهبر از دانشگاه آزاد اسلامی از سال‌های منتهی به ۱۳۹۵ جمع بندی و تصمیم گیری کردند.

بر اساس گزارش مفید راهبر عملکرد برخی از واحد‌ها و مراکز دانشگاهی تا سال منتهی به ۱۳۹۵ مشروط و برخی واحد‌ها و مراکز دیگر به دلیل کثرت ابهامات و اشکالات مالی و اداری امکان ارایه گزارش در چارچوب ضوابط رسمی حسابرسی وجود ندارد.

مسئولان وقت درباره ابهامات پاسخگو باشند

بر اساس مصوبات این جلسه همچنین مقرر شد در موارد مشروط، واحد‌ها و مراکز دانشگاهی مربوطه ظرف مدت زمان مشخصی ضمن رفع ابهامات و اشکالات، نقطه نظرات و دستورالعمل‌های حسابرسی را اعمال کرده و در مواردی هم که به دلیل کثرت ابهامات و اشکالات حسابرسی، امکان ارائه گزارش وجود ندارد، ضمن مشخص شدن تمام موارد در واحد‌ها و مراکز دانشگاهی مربوطه، باید مسئولان وقت درباره ابهامات پاسخگو باشند.

همچنین در این جلسه مقرر شد بر اساس مصوبه هیئت امنا در صورت پاسخگو نبودن  مسئولان وقت و اثبات وقوع تخلف، ضمن تکمیل پرونده، این موارد به مراجع قضایی ذیصلاح ارجاع داده شود.

هیئت امنا در این جلسه مصوب کرد موسسه حسابرسی مفید راهبر همچنان به عنوان حسابرس مستقل از طرف هیئت امنای مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی به حسابرسی از واحد‌ها و مراکز دانشگاهی در سال‌های مالی ۹۶ و ۹۷ ادامه دهد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بررسی روش‌های ایمن سازی مراکز آموزشی دانشگاه آزاد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..