تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مجلس عوام طرح برگزیت را رد کرد/واکنش ترزا می

این رای‌گیری که پس از ۵ روز بحث و تبادل نظر در پارلمان به رای نهایی گذاشته شده بود در نهایت این توافق با ۴۳۲ رای مخالف در برابر ۲۰۲ رای موافق به تصویب نرسید و همان طور که پیش‌بینی شده بود «ترزا می» با شکست سختی روبرو شد.

این رای‌گیری غروب سه شنبه (پانزدهم ژانویه) در حالی صورت گرفت که پارلمان بریتانیا طی ۵ روز گذشته درباره کلیات و مفاد این توافق به بحث نشسته بود.

لازم به ذکر است در پی شکست طرح دولت انگلیس برای خروج از اتحادیه اروپا، «جرمی کوربین»، رهبر حزب کارگر طرح رأی عدم اعتماد به ترزا می را تقدیم پارلمان کرد. 

واکنش ترزا می به شکست طرح برگزیت

 نخست‌وزیر انگلیس می‌گوید این رأی‌گیری نوع توافقی که نمایندگان پارلمان از آن حمایت می‌کنند را مشخص نکرده است.

ترزا می گفت در صورتی که بتواند در رأی عدم اعتماد پیروز شود با نمایندگان تمامی جریان‌ها در پارلمان به گفت‌وگو خواهد نشست.

نخست‌وزیر انگلیس همچنین گفت روز دوشنبه با بیانیه‌ای رسمی به پارلمان بازخواهد گشت و ادامه مسیر را تشریح خواهد کرد.

49311




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مجلس عوام طرح برگزیت را رد کرد/واکنش ترزا می»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..